حفاظ روی دیوار نیزار

حفاظ روی دیوار آهنی نیزار سبب شده است تا خانه شما ایمن باقی بماند. با توجه به اینکه حفاظ نیزار طرح بسیار جالبی دارد بسیار پرفروش می باشد.

حفاظ نرده نیزار یکی از پرفروش ترین نرده روی دیوار است. امنیت و زیبایی در دستان نرده نیزار است. زیبایی نرده حفاظ آهنی نیزار سبب شده است تا این حفاظ به یکی از پرفروش ترین نرده روی دیوار تبدیل شود. توجه داشته باشید که حفاظ آهنی نیزار مدل خود را از نیزارهای زیبای موجود در جهان هستی الهام گرفته است.

نرده حفاظ یا حصار فلزی نیزار به گونه ای طراحی شده است که هیچ راه عبوری را باقی نمی گذارد و تمام سطح دیوار را پوشانده است. در واقع با وجود این نرده سارقین و دیگر مهاجمین نمی توانند از این نرده با سلامت عبور کنند.

نرده حفاظ نیزار
محافظ دیوار نیزار

قیمت نرده دیوار نیزار

بعد از نصب حفاظ نیزار می توانید امنیت مکان زندگی خود را تا حد مطلوبی تامین کنید. با توجه به این که نرده حفاظ نیزار طرح به هم پیچیده ای دارد از این رو اجازه عبور را نمی دهد. حال با این امنیتی که نرده نیزار به دنبال دارد. قیمت نرده حفاظ نیزار در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی  تعیین می شود. البته باید در نظر داشته باشید که تراکم و ارتفاع و همچنین عرض شاسی نیز در قیمت نرده روی دیوار نیزار تاثیر گذار است.

 

محافظ دیوار مدل نیزار
محافظ دیوار نیزار

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ نیزار

نرده دیوار که حصار یا گارد آهنی یا فلزی نیز شناخته می شود در انواع مختلفی در حفاظ صانعان ساخته و نصب می شود. برای اینکه بتوانید این نرده حفاظ نیزار زیبا را که امنیت و حفاظت بالایی دارد را برای خود داشته باشید کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده مشاوره و بازدید رایگان برای شما عزیزان هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *