حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است به همین دلیل در اکثر خانه ها می بینید که روی دیوار خود نرده حفاظ شاخ گوزنی را نصب دارند. نرده حفاظ شاخ گوزنی یک حفاظ مقاوم است که ایمنی کاملی را برای ساختمان ها فراهم می کند. نصب این حفاظ ها آسان است اما نیاز به تکنسین حرفه ای دارد تا به دقت هر متر حفاظ را در جای مناسب و استاندارد نصب کند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی علاوه برای اینکه امنیت بالایی دارید، زیبایی ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. به عبارتی تراکم و نوع ساختار این حفاظ آن را به یکی از پرطرفدارترین حفاظ ها تبدیل کرده است. حفاظ شاخ گوزنی از شاخ های گوزن الهام گرفته است به همین دلیل بسیار پرطرفدار است. انواع دیگر حفاظ که در حفاظ صانعان تولید می شود شامل نرده حفاظ بوته، نرده نیزار و نرده لیلیومی است.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

براساس وزن هر متر نرده حفاظ شاخ گوزنی می توان قیمت را به دست آورد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم پایین و ارتفاع کمتری بسیار پایین تر از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم بالا و ارتفاع بیشتر است. متریال به کار رفته در ساخت حفاظ شاخ گوزنی و همچنین عرض شاسی و نوع شاسی همگی روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر گذار است. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار است.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در شهرهای بزرگ به ویژه شهرهایی مثل تهران بسیار استفاده می شود زیرا به دلیل وجود آپارتمان های زیاد نزدیک به هم نیاز است که این خانه ها ایمن شوند. برای خرید حفاظ شاخ گوزنی شما کافیست به سایت مراجعه کرده و نوع حفاظ مورد نظر را تعیین و خرید خود را انجام دهید. از سوی دیگر شما می توانید با کارشناس فروش ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمائید.

برای تماس کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *