حفاظ دیوار مدرن لیلیومی

حفاظ لیلیوم – نرده حفاظ لیلیومی – نرده روی دیوار گل لیلیوم

حفاظ لیلیوم را می‌توان بی نقص ترین و کارآمدترین نوع حصارهای خانگی و تجاری به شمار آورد. شاخ گوزنی لیلیوم با نقاط قوت پرشمار و نقطه ضعف های کم تعداد، برای افزایش امنیت ساختمان شما آماده است.

نرده حفاظ دیوار لیلیومی یکی از زیباترین حفاظ های موجود است که مشتریان زیادی برای خرید ان اقدام می کنند.شکل گل لیلیومی و هر بوته آن از ۱۵ عدد گل لیلیومی با میلگرد شماره ۱۰ و شاسی پروفیل ۲۰ در ۳۰ است. البته شما می توانید این ابعاد را به سفارش خود تغییر دهید.
نرده حفاظ لیلیومی نسبت به سایر حفاظ های موجود در دیوار از استقامت و امنیت بالایی برخوردار است و زیبایی بسیار زیادی را در ساختمان شما فراهم می کند. البته قیمت حفاظ لیلیوم به دلیل سنگین وزن بودن آن نسبت به سایر حفاظ ها نیز بیشتر است.

حفاظ دیوار لیلیوم
حفاظ دیوار لیلیوم
  •  نرده حفاظ دیوار لیلیوم با قیمت مناسب و طراحی عالی یکی از بهترین انتخاب ها برای نرده کشی دیوار ویلا و یا آپارتمان است.
  •  اگر به دنبال یک حفاظ با کیفیت بالا و طراحی عالی هستید می توانید حفاظ لیلیوم ای را برای ساختمان خود انتخاب کنید.
  •  توجه داشته باشید که سارقین همیشه در کمین هستند شما برای افزایش امنیت ساختمان خود باید تمام شکاف هایی که در ساختمان از نظر امنیتی وجود دارد را برطرف کنید تا سارقین توانند به راحتی وارد خانه شما شده و سرمایه شما را به سرقت ببرند.

 

چرا حفاظ دیوار لیلیومی مدرن

یکی از راههایی که سارقین می توانند از طریق آن وارد خانه شما شده و حریم خصوصی و سرمایه شما را به مخاطره بیندازند از طریق دیوار است. اگر دیوار ساختمان خود را با حفاظ های محکم و استاندارد حصارکشی کنید آنگاه سارقین به راحتی نمی توانند وارد خانه شما شوند و به عبارتی از ورود به ساختمان شما چه ویلا و آپارتمان ناامید می شوند.

 

زمانی که قصد خرید حفاظ دیوار را دارید ممکن است اولین گزینه ای که به ذهن شما خطور کند این باشد که نیازی به هزینه های گزاف برای خرید حفاظ دیوار نیست. بله این درست است اما این شعار را که امنیت هزینه نیست را نیز به خاطر داشته باشید. شما عزیزان میتوانید با خرید از شرکت حفاظ صانعان با قیمت مناسب و مقرون به صرفه بهترین حفاظ دیوار لیلیوم را برای ساختمان خود انتخاب کنید. در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده از این رو شما می توانید با هر بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید.

 

نرده حفاظ دیوار لیلیومی
نرده حفاظ دیوار لیلیومی

از جمله نکات مهمی که برای خرید حفاظ دیوار باید مورد توجه قرار دهید این است که نرده حفاظ دیوار باید هم کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و هم اینکه از امنیت بالایی برخوردار باشد تا شما بتوانید خریدی هوشمندانه داشته باشید. هنگام خرید حفاظ دیوار به ارتفاع تراکم کیفیت رنگ نوع جوشکاری و همچنین نوع رنگ کاری آن باید توجه کنید تا خرید شما  هم با کیفیت و هم مقرون به صرفه باشد

در طراحی حفاظ لیلیومی از گل زیبایی لیلیومی الهام گرفته شده است و علت این نامگذاری این است در باغ گل لیلومی هیچ کس به راحتی نمی تواند نفوذ کند زیرا این گل ها به گونه ای در هم تنیده اند که اجازه نفوذ را در بین خود نمی دهند.

قیمت حفاظ لیلیوم

نرده روی دیوار لیلیوم و شاخک های آن به گونه ای طراحی شده که هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار را نمی دهد.
در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی دارد. قیمت حفاظ لیلیومی به طرح، تعداد گل ها و همچنین نمره میلگرد و …. بستگی دارد.

 

حفاظ لیلیومی و انواع آن

حفاظ لیلیومی در دو مدل گلدار و بدون گل تولید می شود. به سفارش و سلیقه مشتری می توان تعداد گل ها را کمتر یا بیشتر کرد. این گل ها هم جنبه زیبایی و هم امنیت بیشتر است. حفاظ لیلیوم در رنگ های متعددی رنگ آمیزی می شود که براساس نظر مشتری این رنگ ها تغییر می کند.
یکی از محاسن فوق العاده این حفاظ گسترش از مرکز بوده که امکان تولید در ارتفاع های دلخواه را فراهم می سازد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *