قیمت حفاظ دیوار نیزار

حفاظ نیزار – حفاظ روی دیوار – حفاظ شاخ گوزنی -حفاظ بوته ای

حفاظ دیوار نیزار با قیمت مناسب و طراحی عالی در شرکت حفاظ صانعان بی شک تمام مشتریان را خشنود خواهد کرد.

حفاظ نیزار از انواع مختلف حفاظ دیوار به شمار می رود که برای افزایش امنیت ساختمان ها بسیار مهم و ضروری است. این حفاظ شبیه حفاظ نیزار های طبیعت بوده و تنوع، زیبایی و امنیت را به طور کامل برقرار می کند.

حفاظ روی دیوار نیزار
حفاظ روی دیوار نیزار

 

برای ساخت نرده حفاظ دیوار نیزار از میلگرد شماره ۱۰ استفاده شده تا به اندازه کافی امنیت را افزایش دهد. همچنین ارتفاع و عرض و تراکم میلگردهای آن متغیر است تا مشتریان با نظر خود بهترین حفاظ دیوار را انتخاب کنند. حفاظ نیزار از لوکس ترین حفاظ ها به شمار می رود. تراکم حفاظ نیزار ۸ الی ۱۶ ردیف می باشد و طول هر شاخه ۲ متر می باشد. ارتفاع نرده حفاظ مدل نیزار از ۷۰ تا ۱۲۰ می باشد. همچین عرض حفاظ از ۴۰ تا ۷۵ سانتی متر متغیر می باشد.

 

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

حفاظ نیزار با ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر -۱۲۰ و ۱۴۰ سانتی متری تولید می شود که همین امر یکی از فاکتورهای موثر در قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار است. فاکتورهای موثر در قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار شامل، عرض، تراکم، نوع شاسی و متریال استفاده شده برای ساخت نرده حفاظ نیزار است.  به صورت کلی قیمت حفاظ نیزار بسته به وزن هر متر طول دارد ، حفاظ نیزار نیز از این قاعده پیروی میکند. طور کلی قیمت حفاظ نیزار نسبت به سایر نرده حفاظ های روی دیوار با توجه به تمهیدات امنیتی از قیمت مناسب تری برخوردار است

خرید حفاظ نیزار با قیمت مناسب

انتخاب نوع حفاظ، ارتفاع، عرض و تراکم آن نیازمند داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه است. کارشناسان ماهر و مجرب ما آماده اند تا به صورت رایگان در محل شما حضور یابند و شما را در جهت انتخاب بهترین گزینه یاری دهند. جهت تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *