حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره ساختمان راهکاری برای افزایش ایمنی خانه

اگر نگران سقوط فرزندان از پنجره هستید و یا در صورتی که به دلیل ارتفاع کم هراس ورود سارقین را از پنجره دارید، باید نرده پنجره را برای خانه خود انتخاب کنید. حفاظ پنجره متحرک یا نرده متحرک ساده برای پنجره در حفاظ صانعان راهیست برای افزایش ایمنی خانه سبز شما.

انواع حفاظ پنجره ساده ، نرده پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره استیل یا ساده سبب شده تا تنوع بالا باشد و همه طیف سلیقه را در برگیرد. ایران سازه با توجه به سابقه درخشان انواع عکس حفاظ پنجره ساده تا مدرن و جدید را در بردارد.

 

حفاظ پنجره جدید
حفاظ پنجره جدید

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک و ساده

در حفاظ صانعان انواع محصولات فلزی از نرده روی دیوار یا حفاظ ساختمان گرفته تا درب ورودی یا درب آکاردئونی و حفاظ پنجره، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد. قیمت حفاظ پنجره براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه های گزاف برای حفاظ پنجره نباشید.

کیفیت حفاظ پنجره شیک و جدید

حفاظ ساختمان پنجره شیک و جدید در حفاظ صانعان با توجه به اینکه از رنگ های الکترواستاتیک و رنگ های با کیفیت استفاده می شود و همچنین به دلیل اینکه از جوشکاری CO2 برای جوشکاری میلگردها به هم استفاده می شود. از این رو دیگر نگران برش و یا خم شدن جوشکاری ها نباشید.

 

نرده حفاظ پنجره شیک
نرده حفاظ پنجره شیک

نتیجه گیری از قیمت نرده حفاظ پنجره در حفاظ صانعان

حفاظ صانعان با سال ها تجربه در زمینه تولید نرده پنجره متحرک و یا حفاظ پنجره ساده و همچنین حفاظ پنجره شیک استیل یا فرفورژه توانسته است رضایت مشتریان را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *