حفاظ پنجره شیک و جدید با قیمت مناسب و طراحی عالی

خرید حفاظ پنجره مدرن یک انتخاب عالی برای امنیت ساختمان است. توجه داشته باشید که سارقین از طریق پنجره نیز می توانند در خانه شما نفوذ کنند. حفاظ پنجره را شیک انتخاب کنید تا هم  زیبایی خانه شما را تامین کند و هم امنیت را برقرار کند. حفاظ پنجره مدرن به دلیل طرح خاصی که دارد در بین مشتریان بسیار محبوب شده است. این نرده با پروفیل ها با ابعاد متفاوت و چینش افقی و عمودی ساخته می شود و می توان با کمک آن به طرح های زیبا و مینی مال خاص رسید.

 

 

حفاظ پنجره مدرن به دلیل سادگی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در این حفاظ به جای پیچ و و مهره از جوشکاری استفاده می شود. در جوشکاری از کربن دی اکسید به جای الکترود استفاده می شود که همین امر سبب امنیت بالا می شود زیرا جوشکاری کربن دی اکسید بسیار محکم است.

نرده حفاظ پنجره شیک
نرده حفاظ پنجره شیک

 

زمانی که جوشکاری و رنگ آمیزی با بهترین متریال و دستگاه ها انجام شود در نهایت بهترین محصول را می توان داشت. در حفاظ مدرن پنجره باید به ریزه کاری ها دقت شود زیرا به دلیل طرح ساده ریزه کاری ها بسیار به چشم می آیند. رنگ های روغنی و رنگ های پودری الکترواستاتیک رنگ هایی هستند که برای رنگ آمیزی نرده حفاظ پنجره استفاده می شود. رنگ های کوره ای الکترواستاتیک نسبت به رنگ های روغنی بهتر و مقاومتر هستند که در حفاظ صانعان نیز از این رنگ ها استفاده می شود.

 

قیمت حفاظ پنجره

حفاظ پنجره براساس ابعاد، مدل و طرحی که دارد و در نهایت براساس وزن قیمت گذاری می شود. انتخاب مدل حفاظ های پنجره لوکس و فرفورژه در مقابل نرده حفاظ پنجره ساده و مینی مال قیمت بیشتری دارد. البته توجه کنید که در نهایت قیمت حفاظ پنجره براساس وزن آن تعیین می شود و همچنین مواد به کار رفته در ساخت آن برای قیمت گذاری مهم است. برای مثال اگر برای ساخت نرده حفاظ پنجره از میلگردهای گالوانیزه استفاده شود یا اگر ازمیلگردهای ساده استفاده شود قیمت های متفاوتی برای نرده حفاظ پنجره وجود دارد.

نرده حفاظ پنجره فرفورژه
خرید حفاظ پنجره فرفورژه

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره امنیت ساختمان شما را افزایش می دهد. اگر به دنبال این هستید که امنیت خانه خود را افزایش دهید و در عین حال نمای خانه خود را شیک و زیبا جلوه دهید به شما پیشنهاد می کنیم که حفاظ پنجره شیک و جدید را انتخاب کنید.

حفاظ صانعان یک انتخاب عالی برای خرید حفاظ پنجره است زیرا هم قیمت ها  در آن مقرون به صرفه بوده و هم تمامی جزئیات براساس نظر مشتری ساخته می شود.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *