قیمت حفاظ آکاردئونی ارزان

خرید اینترنتی درب کشویی آپارتمانی – آکاردئون

درب کشویی مدرن یا حفاظ کشویی کرکره ای که بر روی درب ویلا یا درب آپارتمان نصب می شود، ایمنی خانه را افزایش می دهد. این حفاظ برای حفاظت از خانه ها روی درب اصلی نصب می شود. درب های اکاردئونی تا شو هستند و تاریخچه بسیار قدیمی دارند. درب آکاردئونی با الهام گیری از ساز آکاردئونی زیبایی خاصی به درب ساختمان می بخشند.

هدف از ساخت درب کشویی، امنیت ساختمان و استفاده بهینه از فضا بوده است. درب های اکاردئونی به صورت راحت باز و بسته می شوند و با فشار دست حرکت می کنند. قفل های محکم کتابی و چند لایه بودن تیغه ها مانع از دسترسی سارقین به درب اصلی می شود.

علت سهولت حرکت درب آکاردئونی به دلیل ساختار شبکه ای یا کرکره ای بودن آن است. این درب ها به راحتی نیز نصب می شوند و با هر رنگ دربی نیز ست یا هماهنگ می شوند. تنوع طرح هایی درب آکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان به قدری بالا است که شما در این تنوع ممکن است غرق شوید!

 

ویژگی تا شو بودن درب آکاردئونی سبب شده است تا از نقاط قوت آن به شمار آید. زیرا هم فضای کمی اشغال می کند و هم اینکه باز و بسته شدن آن اسان تر شده است.

خرید نرده حفاظ آکاردئونی جدید شیک و مدرن
خرید نرده حفاظ آکاردئونی جدید شیک و مدرن

قیمت درب آکاردئونی جدید و مدرن

قیمت درب آکاردئونی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از مهمترین فاکتورها در قیمت درب آکاردئونی طرح و مدل آن است. همچنین چند لایه بودن و متریال به کار رفته در ساخت آن نیز روی قیمت نهایی درب آکاردئونی تاثیر می گذارد. در کل در شرکت آراد  حفاظ با توجه به اینکه نرخ اتحادیه روی محصولات تعیین می شود قیمت نهایی برای مشتریان بسیار به صرفه و مناسب است. انواع درب آکاردئونی قیمت متفاوتی دارند که با تماس با کارشناس فروش می توانید از انواع درب ها و تنوع قیمت آن با خبر شوید.

حفاظ آکاردئونی که به آن حفاظ کشویی کرکره ای نیز می گویند براساس مدلی که دارد از قیمت های بسیار متغیری نیز برخوردار است. در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. برای مثال برای تعیین قیمت علاوه بر اینکه مدل، متریال و نوع جوشکاری و رنگ آمیزی در نظر گرفته می شود، قیمت ها براساس تعاونی است تا مشتریان با هر بودجه ای که دارند بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

خرید نرده حفاظ آکاردئونی جدید شیک و مدرن
خرید نرده حفاظ آکاردئونی جدید شیک و مدرن

خرید اینترنتی درب حفاظ آکاردئونی

درب حفاظ آکاردئونی قیمت مناسبی دارد و فضای کمی اشغال می کند. همچنین تنوع طرح و زیبایی که هر یک از این درب ها دارد سبب شده است مشتریان زیادی برای خرید این درب ها اقدام کنند. این درب مانع از ورود سارقین می شود و از این رو اموال شما حفظ می شود.

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *