درب آکاردئونی

درب آکاردئونی ارزان – قیمت خرید حفاظ درب کشویی ارزان

درب آکاردئونی سه لوزی ۲ خم در در هر متر مربع دارای ۲۵ کیلو وزن است. ریل بالا با ورق با ضخامت ۲ میلی متر خمکاری شده است. از سوی دیگر رنگ کوره ای الکترواستاتیک درجه یک برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است.  درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم وزن تقریبی ۳۶ کیلو دارد که رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است. تسمه فابریک و باکیفیت برای ساخت نرده آکاردئونی استفاده شده و امکان نصب قفل مخفی به سفارش مشتری وجود دارد. درب آکاردئونی سه لوزی نقش دار با امکان نصب قفل مخفی و همچنین استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک درجه یک به یکی از گزینه های عالی به خرید تبدیل شده است.

حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی

درب آکاردئونی ۴ لوزی ساده با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و دو ردیف تسمه عمودی دارد که وزن تقریبی این درب در هر متر مربع به ۴۵ کیلوگرم می رسد. ریل بالا بلبرینگ دار و ریل پایین نبشی از دیگر ویژگی های این درب آکاردئونی است.

 

خرید درب آکاردئونی ۴ لوزی نقش دار

درب آکاردئونی ۴ لوزی نقش دار امکان نصب قفل مخفی را دارد و همچنین وزن تقربی در هر متر مربع ۴۵ کیلو گرم است. از رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی این درب استفاده استفاده شده است. درب آکاردئونی ایتالیایی دارای وزن تقریبی ۴۵ کیلوگرم است. نوع لولا آن ۳ پارچه ضدسرقت است. رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی این درب استفاده شده است و به یکی از گزینه های خرید مشتریان تبدیل شده است.

قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس متریال به کار رفته در ساخت حفاظ درب، اندازه و ابعاد، نوع طرح و … بستگی دارد. در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها بسیار مناسب است زیرا ما بورس حفاظ پنجره ، درب آکاردئونی، حفاظ دیوار و … هستیم که قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کنیم.

درب آکاردئونی ایتالیایی نقش دار با دو ردیف تسمه عمودی  ریل بالا بلبرینگ دار و ریل پایین نبشی می تواند انتخاب دیگری برای خرید باشد. وزن تقریبی در هر متر مربع ۴۵ کیلوگرم است. همچنین تسمه فابریک برای ساخت این درب استفاده شده است. درب آکاردئونی شکلات پیچ با وزن تقریبی در هر متربع ۴۵کیلوگرم و رنگ کوره ای الکترواستاتیک وو همچنین دو ردیف تسمه عمودی از دیگر درب آکاردئونی پرطرفدار مشتریان است. درب آکاردئونی پیچ شکلاتی نقش دار با وزن تقریبی ۴۵ کیلوگرم در هر مترمربع و همچنین امکان نصب قبل مخفی به سفارش مشتری از دیگر انتخاب های مشتریان در هنگام خرید درب آکاردئونی است.

حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی

درب آکاردئونی سه لوزی

درب آکاردئونی سه لوزی دوبل نقش دار یکی از درب های آکاردئونی است که با وزن تقریبی در هر متر مربع ۵۰ کیلوگرم و استفاده از نوع لولا ضد سرقت و امکان نصب قفل مخفی و استفاده از کلاف با ضخامت استاندارد ور نگ های کوره ای الکترواستایک به یکی دیگر از انتخاب های برتر تبدیل شده است. درب آکاردئونی ۵ لوزی پرچ مخفی وزن تقریبی ۸۰ کیلوگرم در هر متر مربع دارد. این درب ریل بالا بلبرینگ دار و ریل پایین نبشی دارد. رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ امیزی نرده آکاردئونی استفاده شده است.

درب آکاردئونی سلطنتی از دیگر دربهای آکاردئونی است که با وزن تقریبی ۸۰ کیلوگرم در هر متر مربع و همچنین نوع لولا ۳ پارچه ضد سرقت و استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک به یکی دیگر از انتخاب های مشتریان برای خرید تبدیل شده است.

برای خرید و تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *