قیمت حفاظ اکاردئونی

درب آکاردئونی با قیمت عالی و طراحی مدرن

درب آکاردئونی امنیتی است که باید برای هر خانه خریداری شود. از آن جایی که حفاظ کشویی آکاردئونی با طرح ها و مدل های بی نظیری که دارد توانسته است در خانه های بسیاری از افراد جا خوش کند، اما هستند عده ای که هنوز قدر این نگهبان قوی را نمی دانند.

چرا حفاظ آکاردئونی مهم است؟

  • حفاظ آکاردئونی همچون سپری در برابر خانه شما ایستاده و جان فشانی می کند. از این رو این نگهبان بی مزد برای خانه شما امنیت و آسایش خاطر را رقم می زند.
  • حفاظ کشویی آکاردئونی در برابر هر ورود غیر مجازی سینه سپر کرده است.

درب آکاردئونی برای بار اول توسط رومی ها ساخته شد. این حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان کاربرد دارد و به دلیل طراحی خاصی که دارد سبب تاثیر چشمگیری روی نمای ساختمان مسکونی یا تجاری می شود. مدل های متفاوتی از درب آکاردئونی در شرکت ایران سازه ساخته می شود که مشتریان عزیز با توجه به سبک سلیقه ای که دارند می توانند یکی از این نوع درب آکاردئونی ها را برای خود انتخاب کنند. حفاظ آکاردئونی به صورت مشبک ساخته شده که این شبکه ها لوزی شکل هستند. جنس حفاظ آکاردئونی از آهن و فولاد است و کیفیت و مقاومت خوبی در برابر برش و ضربه دارد. در قسمت پایینی و بالایی قاب درب ریل نصب می شود و میله متصل به درب، در داخل این ریل قرار می گیرد. کم حجم بودن این درب آکاردئونی سبب شده است تا این محصول به یکی از پرفروش ترین سازه های امنیتی در ایران تبدیل شود.
بری حصول امنیت بیشتر در درب آکاردئونی می توان از قفل های توکار و روکار استفاده کرد که کار باز کردن درب آکاردئونی را برای سارقین سخت می کند. چند قفله بودن درب آکاردئونی یکی از راهکارهای امنیتی برای افزایش ضریب امنیت ساختمان است.

حفاظ آکاردئونی شیک
حفاظ آکاردئونی شیک

 

رنگ درب آکاردئونی

رنگ حفاظ آکاردئونی معمولا رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای، برنز، مسی، شیری، سفید و … است. البته رنگ درب آکاردئونی به سلیقه مشتری تعیین می شود. جنس رنگ در ظاهر درب آکاردئونی تاثیر زیادی دارد. در حفاظ صانعان از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود که تاثیر زیادی در نمای درب آکاردئونی داشته و از دوام و درخشندگی بیشتری نیز برخوردار است.

 

خرید درب کشویی آکاردئونی
خرید درب کشویی آکاردئونی

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی

 

برای محاسبه حفاظ آکاردئونی کشویی درب آپارتمان نیاز است که طول درب را در عرض درب ضرب کرده و سپس عدد حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب نمایید. قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی آپارتمان به عواملی از جمله جنس فولاد به کار رفته، نوع رنگ آمیزی، نوع جوشکاری و میزان قیمت روز آهن بستگی دارد.
برای ارتباط با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *