حفاظ آکاردئونی شیک

انواع نرده حفاظ آکاردئونی

امنیت، زیبایی، کیفیت و تنوع طرح در ساخت نرده حفاظ درب آپارتمان به گونه ای است که شما را از خرید آن خرسند می کند.

رسالت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان است اما با وجود طرح های زیبا و رنگ های بی نظیری که دارد می تواند زیبایی نمای خارجی خانه را نیز تحت تاثیر قرار دهد. فاکتور مهم در ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی این است ک متریال به کار رفته در ساخت آن از بهترین ها باشد. شما با وجود این نرده حفاظ کشویی آکاردئونی می توانید خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید و در عین حال زیبایی را نیز به نمای خانه خود هدیه دهید.

 

در نظر داشته باشید که کیفیت ساخت، استحکام و همچنین امنیت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی به گونه ای است که شما می توانید با خیال راحت خانه را ترک کنید و دیگر نگران ورود سارقین نباشید.

با توجه به اینکه سارقین می توانند به راحتی از درب خانه عبور کنند پس باید بتوانید با ایمن کردن درب ورودی، نقشه شوم آن ها را نقشه بر آب کنید.

 

کیفیت ساخت نرده حفاظ درب آکاردئونی

حفاظ درب آکاردئونی که در  حفاظ صانعان تولید می شود در نوع خود بی نظیر است. با توجه به اینکه حفاظ درب کشویی آپارتمان در  حفاظ صانعان از بهترین متریال ساخته می شود از این رو دیگر نگران کیفیت آن نباشید. برای رنگ کاری از رنگ های الکترواستاتیک و برای برشکاری و تراشکاری از بهترین دستگاه های روز استفاده می شود.

با توجه به اینکه فرایند تولید و ساخت حفاظ درب کشویی آکاردئونی در شرکت حفاظ صانعان به گونه ای است که دستگاه های مدرن استفاده می شود از این رو دیگر دغدغه ای برای کیفیت نداشته باشید.

 

 

درب حفاظ کشویی آپارتمان باید روی درب اصلی خانه نصب شود تا سنگ بزرگی برای سارقانی باشد که قصد ورود به خانه را دارند.

اگر می خواهید خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید و در  عین حال با خیال راحت به مسافرت بروید بهترین شیوه آن است که امنیت را به خانه خود هدیه دهید و با کمک نرده حفاظ درب کشویی آپارتمان این امنیت را برقرار کنید.

 

راحتی باز و بسته شدن حفاظ درب

حفاظ درب کشویی به صورت ریلی باز و بسته می شود از این رو فشار زیادی برای باز کردن و بسته کردن آن نیست.  یکی از فاکتورهای مهم در ساخت حفاظ درب کشویی این است که نیروی زیادی برای باز و جمع کردن آن نباشد و به سهولت باز و بسته شود. اگر از ریل های با کیفیت و استاندارد استفاده شود و اصول ساخت تیغه ها و متریال به کار رفته در آن درجه یک باشد، نه تنها درب حفاظ کشویی به راحتی باز و بسته می شود بلکه عمر و دوام بالایی دارد.

 

کیفیت ساخت حفاظ درب آپارتمان

ساخت حفاظ درب آپارتمان در حفاظ صانعان از بهترین متریال و دستگاه ها است.

از دستگاه های پیشرفته برای ساخت حفاظ درب کشویی استفاده می شود. رنگ کاری نیز با کمک رنگ های الکترواستاتیک با کیفیت انجام می شود که سبب می شود تا ماندگاری و براقیت خود را تا مدت های مدید حفظ کند.

 

قیمت درب حفاظ کشویی آپارتمان

حفاظ کشویی درب آپارتمان سبب می شود تا شما خانه ای ایمن داشته باشید و در عین حال بتوانید زیبایی نمای خانه را نیز تحت تاثیر قرار دهید. اما فاکتور قیمت نیز فاکتور مهمی است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

نرده حفاظ درب آکاردئونی در  حفاظ صانعان براساس متراژ، رنگ، مدل و تعداد پرچ های مخفی نیز قیمت گذاری می شود.

 

جنس درب آکاردئونی

درب آکاردئونی با قفل های کتابی می تواند تضمین کننده امنیت ساختمان شما باشد. حفاظ آکاردئونی همچون سدی است که از خانه شما در مقابل ورود سارقین محافظت می کند. برای داشتن سدی قوی تر باید کیفیت و استحکام بالای درب آکاردئونی را در نظر گرفت.

درب های تاشو آکاردئونی که از فلز محکم آهن یا فولاد ساخته شده باشند استحکام بالایی دارند و می توانند امنیت ساختمان شما را حفظ کنند.

قیمت حفاظ آکاردئونی
قیمت حفاظ اکاردئونی

اجرای درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یک سازه تا شو است و روی چهارچوب درب آپارتمان نصب می گردد. اجرای درب آکاردئونی روی چهارچوب درب آپارتمان براساس نقاط جوش انجام می شود. هرچقدر اجرای درب آکاردئونی تمیزتر و اصولی تر باشد، امنیت این سازه نیز افزایش پیدا می کند.

حفاظ آکاردئونی که از تیغه هایی که به صورت مورب روی هم قرار گرفته اند ساخته شده است می تواند به صورت کشویی باز و بسته شوند. به عبارتی تیغه های مورب به صورت کشویی روی هم جمع شده و در هنگام باز شدن، این تیغه ها باز می گردند.

 

انواع درب اکاردئونی که در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود.

  • درب آکاردئونی دو گل یا دو لوزی
  • درب آکاردئونی سه گل یا سه لوزی
  • درب آکاردئونی چهار گل یا چهار لوزی
  • درب آکاردئونی پنج گل یا تمام گل
  • درب آکاردئونی مدل ایتالیایی
  • حفاظ آکاردئونی شکلات پیچ
  • درب آکاردئونی دو جداره
  • حفاظ آکاردئونی ساده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *