درب ویلایی ساده و فرفورژه شیک

 

درب حیاط یا درب فلزی از مهمترین اجزا و عناصر معماری خارجی ساختمان است. درب حیاط مانند درب ساده آهنی یا درب فرفورژه و درب الیزه تاثیر زیادی در زیبایی نمای خانه دارد.

علاوه بر زیبایی، امنیت خانه نیز با درب حیاط تامین می شود. قابلیت رنگ پذیری و رنگ های مانند طلایی، سفید، مشکی و … بر زیبا سازی ظاهر ساختمان کمک زیادی می کنند.

زیبایی ویلا و ساختمان شما با درب ویلایی فلزی

درب ویلا در کناز زیبایی و فضای که ایجاد می کند، بسیار حائز اهمیت است. مدل و طرح درب ویلا نقش مهمی در زیبایی ویلا دارد. درب فلزی را می توان در مدل ها و طرح های مختلفی سفارش داد.

طرح درب چوبی، درب استیل، درب آآهنی و درب های قابل استفاده برای باغ و ویلا همگی از انواع مختلف هستند که شما می توانید برای آپارتمان، ویلا یا ساختمان تجاری خود استفاده کنید.

قیمت درب ویلایی شیک و مدرن

درب فلزی را می توان ایمن ترین درب ساختمان، پارکینگ و ویلا به شمار آورد. درب های ویلایی با آهن با کیفیت در شرکت حفاظ صانعان تولید می شوند. آهن های مرغوب با کیفیت عالی و قیمت مناسب همان چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند.

شرکت حفاظ صانعان از این منظر رتبه برتر است زیرا هم کیفیت و هم قیمت را مد نظر قرار داده و بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

درب ویلایی با قیمت ارزاندرب ویلایی کلاسیک بهترین انتخاب برای ویلاهای لوکس با نماهای سفید و یا طرح های چوبی هستند. درب مدرن در شرکت حفاظ صانعان با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. کافیست با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

جهت تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *