درب حیاط سلطنتی

درب حیاط شیک شما در دستان ما گروگان است.

درب ویلایی یا درب حیاط دروازه ی ورودی خانه است. زیبایی درب ویلایی یا درب پارکینگ سبب شده تا نما و چهره ساختمان شما شکیل به نظر برسد. پس درب حیاط خانه خود را زیبا انتخاب کنید. در ایران سازه انواع درب حیاط اعم از درب ویلایی یا درب آپارتمان تک لنگه یا دولنگه یا سه لنگه یا درب پارکینگ طراحی و تولید می شود.

درب حیاط آهنی یا درب ویلایی فرفروژه یا درب ویلایی ساده و کلاسیک و مدرن همگی در ایران سازه برحسب سلیقه شما تولید می شود.

درب ویلایی شیک

کیفیت درب ویلایی یا درب پارکینگ در ایران سازه

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات مانند نرده شاخ گوزنی یا نرده دیوار لیلیوم یا نرده بوته ای و نرده نیزار و حفاظ سرنیزه و حفاظ پنجره جایگاه خوبی بین مشتریان دارد. کیفیت محصولات این شرکت مثال زدنی است. زیرا هم رنگ های کوره ای مطلوب و هم جوشکاری تمیز و ظریفی انجام می دهد.

 

یکی از راهکاری زیبا نشان دادن و افزایش ارزش ملک توجه به درب ورودی حیاط و یا درب پارکینگ است! اغراق نیست.

زیرا از مهمترین مولفه های تاثیر گذار در چشم هر فردی، درب حیاط یا درب باغ ویلا است. پس توجه به این عنصر مهم برای افزایش ارزش ساختمان مهم است.

با درب حیاط شیک و جدید خانه خود را به رخ همگان بکشید.

توجه داشته باشید که خانه شما می تواند به مانند نقطه ای برای آدرس دهی تبدیل شود! یعنی ان درب ویلایی شیک و زیبا که در انتهای کوچه است! پس دقت داشته باشید انتخاب درب حیاط ساده و جدید شیک ریلی یا سه لنگه و همچنین تک لنگه یا دو لنگه باید شکیل و با شکوه باشد.

کیفیت در حیاط ساده ورودی ساختمان

زیبایی و توجه به عناصر زیباشناختی در انتخاب رنگ درب ورودی باغ یا باغچه مهم است. اما نکته دیگری که باید در هنگام خرید درب آهنی مدل درب حیاط ساده و شیک در نظر داشته باشید، کیفیت و مرغوب بودن متریال به کار رفته در ان است! زیرا استفاده از رنگ های با کیفیت که در برابر نور آفتاب و یا باران و همچنین گرما و سرما رنگ نمی بازد مهم است.

همچنین نوع جوشکاری با دستگاه های پیشرفته از دیگر موارد مهم در کیفیت درب فلزی ورودی ساختمان است. ایران سازه با در برداشتن کادری مجرب و به روزترین دستگاه های یکی از شیک ترین درب ورودی ویلا و خانه باغ را برای شما فراهم می کند.

 

بازدید و مشاوره رایگان و همچنین پذیرش و ارسال به سراسر کشور از مزیت های استفاده از خدمات ایران سازه برای ساخت درب ویلایی نو و یا ارائه درب حیاط یا درب پارکینگ ارزان و دست دوم است.

درب ویلایی شیک

درب ویلایی حیاط شیک و زیبا برای ساختمان

قیمت درب ویلایی حیاط و شیک برای ساختمان شما در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است. البته قیمت فاکتوری مهم است. اما درب حیاط ساختمان باید ویژگی هایی مانند زیبایی و استحکام نیز داشته باشد.

درب حیاط ساختمان و درب ویلایی برای حیاط در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. با توجه به اینکه شما چه نوع مدل دربی را انتخاب کنید، کارشناسان ما در ایران سازه ، طرح درب حیاط را برای شما تولید و نصب می کنند.

 

 

انواع درب ویلایی حیاط

درب حیاط ساختمان مدرن و درب حیاط شیک و ساده در ایران سازه ساخت و نصب می شود. درب ویلایی مدرن را از ایران سازه بخواهید. انواع درب حیاط ساختمان از مدل ساده تا طرح دار، کلاسیک ، سلطنتی ، مدرن و .. را می توانید از کارشناسان ایران سازه بخواهید.

درب حیاط مدرن

قیمت درب حیاط ساختمان

درب ویلایی شیک و زیبا در ایران سازه تولید و نصب می شود. از ان جایی که قیمت حفاظ و درب حیاط یا درب پارکنیگ در ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه است، از این رو شما می توانید قیمت درب حیاط مناسب را برای خود بخرید.

در ایران سازه قیمت محصولات فلزی اعم از درب ویلایی یا درب پارکینگ یا درب آپارتمان ها برحسب نهادهای نظارتی تعیین می شود. قیمت درب حیاط در ایران سازه با توجه به اینکه طرح شما چگونه باشد متغیر است. اما این مژده را به شما می دهیم که برای کسب رضایت مشتری قیمت ها مصوبه و همچنین مقرون به صرفه می باشد.

درب حیاط دو لنگه یا سه لنگه

در ایران سازه انواع درب حیاط دو لنگه و سه لنگه ساخت و نصب می شود. درب حیاط باید رنگ و مدل جذابی داشته باشد. زیرا نقطه کانونی هر ساختمانی است.

تکنسین های ایران سازه با توجه به جنبه های زیبایی شناسی و همچنین توجه به ضریب امنیتی، درب حیاط شیک با رنگ های جذاب و کیفیت مناسب را تولید می کنند.

برای تماس با کارشناس ایران سازه کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

انتخاب یک درب حیاط شیک یا درب ویلایی مدرن در ایران سازه کار سختی نیست. زیرا ما با ارائه کاتالوگ به شما فرصت انتخاب را از بین نمونه های موفق بسیاری ارائه می دهیم.

درب حیاط سلطنتی

درب حیاط آهنی دربی زیبا در تمام ادوار

انواع درب حیاط شگفت انگیز و زیبا: درب ویلایی یا درب آهنی ساده برای حیاط و آپارتمان براساس فاکتورهای مختلفی تقسیم بندی می شود. برای مثال درب حیاط با درب ورودی پارکینگ یا درب ورودی ویلا تفاوت دارد. همچنین انواع درب حیاط سه لنگه یا درب حیاط دولنگه و درب حیاط تک لنگه نیز برای ورودی های مختلف به کار می رود.
قیمت درب حیاط آهنی ساده یا فرفورژه شیک و فلزی
در ایران سازه قیمت انواع درب ویلایی ساده آهنی یا طرح دارد براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. بنابراین قیمت ها مصوب بوده و دیگر خبری از هزینه و قیمت های متنوع و سربه فلک کشیده در شرکت های دیگر نیست.

درب ورودی حیاط فولادی و آهنی در ایران سازه

درب ورودی حیاط آهنی متداول تر است و به راحتی قابل سفارش کردن و طرح دادن به آن است. درب حیاط فولادی استقامتی بسیار بی نظیر به همراه دارد. تولید کننده درب حیاط ساختمان ایران سازه ساخت و نصب درب ویلایی را با قیمت و کیفیت مناسب انجام می دهد.
برای مشاوره و بازدید رایگان کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *