قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ای

ویژگی های حفاظ بوته ای

 

حفاظ بوته ای خار دار از انواع نرده حفاظ های دیوار می باشد که شما می توانید با قیمت مناسب برای ویلا یا ساختمان خود تهیه کنید. عبور از این نوع حفاظ ها بسیار دشوار است و فرد را زخمی می کند.

حفاظ مدل بوته ای یک از انواع نرده حفاظ دیوار است. این حفاظ دیوار یکی از امن ترین و قدرتمندترین نرده حفاظ های دیوار است.

برای خرید حفاظ طرح بوته ای کافیست با شرکت حفاظ صانعان تماس بگیرید.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته اینرده حفاظ بوته ای، عرضی حدود ۷۰ سانتی متر دارد که با نوک های تیز ۱۰ سانتی متری که دارد دارای بازدارندگی است و این نوک های تیز روی میله های اصلی جوش داده شده اند. همچنین این نوک ها علاوه بر اینکه ظاهری زیبا دارند به حفاظ بوته ای فلزی، طرح خاصی بخشیده است.

ارتفاع نرده حفاظ بوته ای و تراکم آن براساس نیاز مشتری تعیین می شود.

قیمت نرده حفاظ دیوار بوته ایقیمت نرده حفاظ بوته ای دیوار

حفاظ بوته ای خاری از امن ترین حفاظ های مدرن است که در بازار وجود دارد. جوشکاری نرده های اصلی و فرعی به همدیگر سبب شده تا استحکام بالایی در نهایت ایجاد شود. قیمت نرده حفاظ بوته ای در شرکت حفاظ صانعان  به گونه ای است که مشتری از خرید خود خرسند خواهد بود زیرا قیمت مناسب و به صرفه ای را برای تولید و نصب و اجرا در نظر گرفته است. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می کند.

 

این در هم تنیدگی و شلوغی نرده حفاظ بوته ای را نمی توان در هیچکدام از حفاظ های دیوار پیدا کرد. یکی از مزایای این شلوغی امنیت بالا است. اگر به دنبال این هستید که خانه خود را ایمن کنید پس بهتر است نرده بوته ای را انتخاب کنید.

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *