نرده بالکن

چه نرده بالکنی بخریم؟ | انواع نرده های بالکن

اگر به دنبال تغییری جذاب و چشمگیر در تراس و یا بالکن خانه خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.

در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید با تغییر نرده ها و با توجه به سبک خانه خود، تراس، پاسیو و یا بالکن جذابی را داشته باشید.

التفات داشته باشید که این نمونه هایی که می بینید، اجرا شده اند. بنابراین می توانید یقین حاصل کنید که شما هم می توانید هر طرحی را که بخواهید در خانه خود تجربه کنید.

نرده بالکن
نرده بالکن

متداول ترین نوع نرده بالکن، نرده های فرفورژه است. این نرده ها به دلیل انعطافی که در طراحی و ساخت متنوع خود دارند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. خصوصا گل نرده هایی که روی این طرح ها ساخته می شود، به قدری زیبا هستند که به خودی خود دلیلی برای سفارش این نرده ها محسوب می شوند.

به هر طریق این نرده بالکن به دلیل اشکال در هم تنیده، و جزئیات ریز و بسیاری که دارد مناسب خانه هایی است که سبک کلاسیک طراحی شده اند. چرا که در سبک کلاسیک ما شاهد جزئیات ریز و بسیار و همین طور اشکال در هم تنیده  هستیم . به همین راحتی می توان هارمونی مناسبی در پاسیو، بالکن و یا تراس خانه خود ایجاد کنید.

جدای از مزایای زیبا سازی و جذابیت ظاهری نرده بالکن ، حفاظت و ایمنی که این حفاظ برای افراد به ارمغان می آورد نیز مطرح است. معمولاً تراس و یا بالکن خانه در طبقات قرار گرفته. تنها یک اشتباه کوچک و کم توجهی کافی است تا انسان خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کند!

با استفاده از نرده بالکن علاوه بر زیبا سازی و ایجاد هماهنگی در خانه، ایمنی اعضای خانواده را نیز تضمین خواهیم کرد.

امروزه حفاظ ها و نرده بالکن شامل تنوع بسیار بالایی در ساخت هستند، گزیده ای ازاین حفاظ ها را می توانید در تصاویر زیر ببینید.

نرده بالکن
نرده بالکن
حفاظ بالکن
حفاظ بالکن
حفاظ بالکن
حفاظ بالکن

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *