آردواز سقف شیروانی

آردواز سقف شیروانی انتخابی عالی

آردواز سقف شیروانی جدید بهترین نوع محصول به کار رفته در ساخت سقف شیروانی است. آردواز در دو دسته سیمانی و فلزی می باشد و می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که به دنبال محصول با کیفیت و ماندگاری بالا برای سقف شیروانی خانه هستند.

 

سقف شیروانی آردواز

آردواز سیمانی به صورت ورقه هایی پله پله است و تنظیم شیب آن ساده می باشد و برای سقف ساختمان یا سردرب حیاط مورد استفاده است.

آردواز فلزی از نظر ظاهر و جنس بسیار مناسب تر از آردواز سیمانی است و از رنگ پذیری متنوعی برخوردار است. همچنین خاصین ضد نشکن بودن آن از دیگر خاصیت های آردواز است.

طول عمر، ماندگاری و کیفیت و عدم ترک برداشتن آردواز و مقاومت آن در برابر نفوذ آب و هوا و گردو غبار سبب شده است تا آردواز انتخابی عالی برای افرد باشد.

 

 

قیمت سقف شیروانی آردواز

قیمت آردواز سقف شیروانی جدید

 

آردواز محصولات متنوعی مانند آزبست، سیمان، پشم شیشه آب و.. ساخته می شود و آردواز فلزی نیز از ورقه های فلزی محکم و با کیفیت ساخته می شود. آردواز  توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان خود داشته باشد در نظر داشته باشید که قیمت آردواز در حفاظ صانعان بسیار مناسب است و براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی تعیین می شود.

براساس ابعاد و متراژ مورد نیاز و همچنین متریال به کار رفته قیمت آردواز سقف شیروانی تغییر می کند.

نتیجه گیری از خرید آردواز

سقف شیروانی آردواز می تواند در برابر شرایط آب و هوایی یار خوب سقف خانه شما باشد. آردواز ها در برابر بارش سنگین برف و باران و …. بسیار مقاوم هستند.

رنگ پذیری و نشکن بودن و همچنین کیفیت بالای ساخت آردواز در حفاظ صانعان سبب شده است تا این محصول بسیار پرکاربرد باشد.

برای اینکه خانه ای با سقف زیبا و محکم داشته باشید آردواز را امتحان کنید.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *