قیمت نرده پنجره مدرن لوکس

انواع حفاظ پنجره دوجداره

در ساختمان های امروزی امنیت حرف اول را می زند. به همین دلیل است که نصب حفاظ پنجره دوجداره بزرگ ساده یا کشویی بسیار اهمیت دارد.

نرده حفاظ پنجره دوجداره بزرگ دارای امنیت لازم برای ویلا و آپارتمان دارد.

این نوع نرده از حفاظ شبه چوب و وینییل برای پنجره دو جداره استفاده می کند که علاوه بر زیبایی امنیت و استحکام بسیار بالایی دارد.

همچنین حفاظ پنجره دوجداره استیل نیز نوع دیگری است که بسیار کاربرد دارد.

نرده حفاظ پنجره
قیمت نرده پنجره فرفورژه

 

انواع حفاظ پنجره دوجداره

  1. حفاظ آکاردئونی پنجره برای پنجره های بزرگ

این حفاظ پنجره مانند درب آکاردئونی باز و بسته می شود و با بستن قفل کتابی غیر قابل نفوذ است. از این نوع حفاظ می توان برای پنجره های بسیار بزرگ استفاده کرد.

  1. حفاظ پنجره رول یا کشویی برای آپارتمان یا ویلا: این نوع حفاظ پنجره مانند پرده های کرکره ای هستند که به صورت رول شونده می باشند و به راحتی باز و بسته می شوند. برای درب مغازه ها و پارکنیگ نیز از این مدل نرده حفاظ استفاده می شود.
  2. حفاظ نرده ای: این نوع نرده حفاظ به صورت نرده در مقابل پنجره نصب و اجرا می شود. امکان باز و بسته کردن آن وجود ندارد.
  3. حفاظ ابرویی: این حفاظ معمولا تمام پنجره را نمی پوشاند و تنها بهش های بالای پنجره را می پوشاند و بیشتر جنبه زیبایی دارد.

 

نصب نرده حفاظ پنجره دوجداره

آیا می دانید علاوه بر ساخت، نصب نرده حفاظ پنجره دوجداره بسیار اهمیت دارد و باید نرده حفاظ با رعایت استانداردهای لازم نصب شود در غیر این صورت تکه آهنی روی پنجره بیش نیست! رعایت اندازه ها و همچنین استانداردهای جوشکاری و برشکاری، رعایت نحوه باز و بسته شدن پنجره های کشویی و یا نرده حفاظ های ابرویی و رولی و .. همگی در هنگام نصب حائز اهمیت است.

 

حفاظ پنجره شیک
قیمت نرده حفاظ پنجره دو جداره

 

بهترین نرده حفاظ پنجره

حفاظ پشت پنجره ساختمان سبب می شود تا خانه شما نسبت به منزل و یا ویلایی که این حفاظ مستحکم را ندارد، ایمن تر باشد. قیمت نرده پشت پنجره متحرک یا حفاظ پنجره ساده در حفاظ صانعان توسط نهادهای نظارتی تعیین می شود. برای داشتن محافظ پنجره ساختمان ایمن کافیست از حفاظ صانعان قیمت گرفته و بهترین و ایمن ترین و مستحکم ترین حفاظ را از آن خود کنید.

حفاظ پنجره شیک

قیمت نرده محافظ پنجره

نرده حفاظ پنجره ساختمان امنیت خانه شما را تضمین می کند. یکی از راه هایی که می توانید برای امنیت ساختمان خود انجام دهید استفاده از نرده محافظ کشویی پنجره یا نرده حفاظ پنجره ثابت است. اگر نرده حفاظ پنجره شما یکی از طرح های جدید و مدرن باشد شما می توانید نمای خانه خود را نیز زیباتر از قبل جلوه دهید.

نرده حفاظ پنجره با قیمت مناسب و کیفیت عالی که در حفاظ صانعان ساخته می شود سبب می شود تا خانه شما ایمن شود و قیمت مناسبی برای نرده پنجره پرداخت کنید. در شرکت حفاظ صانعان که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ پنجره دارد شما می توانید با رضایت خاطر از این شرکت اقدام به خرید کنید. زیرا نرده پنجره متنوع در شرکت حفاظ صانعان با قیمت متناسب با نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی ساخته می شود و شما هزینه گزاف برای خرید نرده حفاظ پنجره نمی پردازید.

قیمت حفاظ آهنی پنجره کشویی یا نرده پنجره دوجداره و حفاظ پنجره ثابت در شرکت حفاظ صانعان سبب می شود تا شما با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. طرح ها و مدل های مختلف پنجره، قیمت های متنوعی داشته و از این رو شما می توانید با پرداخت هزینه مشخص، نرده پنجره را برای خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *