قیمت نرده حفاظ پنجره

ایمن ترین حفاظ پنجره کدام است؟

نرده حفاظ های پنجره ساده و شیک آهنی و حفاظ پنجره طرح دار فرفورژه کاربرد بسیار بالایی دارند و در طراحی نما ساختمان و ویلا بسیار تاثیر بسزایی خواهند داشت . جنس این نوع نرده حفاظ های پنجره به شکل فلز میباشد ، اما در طراحی های جدید و استفاده از جنس های نوین در تولید این مدل نرده آهنی پنجره این زمینه ی فکری کاملا تغییر یافته است.

حفاظ پنجره مشبک

حفاظ پنجره مشبک به شکل توری یا فلزی است که امکان دسترسی به بیرون از شیشه را نخواهد دارد. این حفاظ برای ساختمان های مسکونی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

حفاظ پنجره میله ای

حفاظ پنجره میله ای یکی از حفاظ های پر استفاده است. فاصله میله ها را می توان در اندازه دلخواه تنظیم کرد. قاعدتا هر چقدر فاصیه میله ها کمتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر است. حفاظ پنجره ای میله ای را می توان هم داخل منزل و هم از بیرون منزل نصب کرد.

حفاظ پنجره دکوراتیو

در بعضی از موارد با توجه به نوع ساختمان می توان از حفاظ پنجره دکوراتیو استفاده کرد. در این گونه حفاظ ها بنا به نوع طراحی ساختمان اقدام به ساخت حفاظ پنجره می شود تا سبب زیبایی نمای آن شود.

نرده حفاظ پنجره
خرید حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره

با توجه به اینکه حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود می توان با هر بودجه ای اقدام به خرید کرد. دیگر با قیمت های مناسب شرکت حفاظ صانعان دغدغه ای برای خرید نداشته باشید. قیمت حفاظ پنجره در ساختمان براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت بسیار مناسبی دارد. تقریباً همه‌ی انواع حفاظ پنجره به هزینه‌های آنچنانی نیاز ندارد و می توان گفت که سیستم های امروزی حفاظ پنجره، از لحاظ مالی نیز کاملاً بصرفه خواهد بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *