حفاظ آهنی بوته ای یعنی سارقین در چنگال میلگردهای حفاظ

حفاظ آهنی بوته ای یعنی سارقین در چنگال میلگردهای حفاظ می باشند. نرده حفاظ  بوته ای با طرح و مدل خاص خود مانع از عبور هر متجاوز و سارقی می شود. در واقع برای اینکه بتوانید امنیت را به خانه خود دعوت کنید کافیست این حفاظ زیبا و محکم را روی دیوار نصب کنید. حفاظ اهنی بوته ای با مدل خاصی که دارد به هیچ سارقی اجازه عبور نمی دهد. زیرا نحوه ساخت آن به گونه ای است که در لابه لای میلگردهای فضای خالی باقی نگذاشته است.

عبور از نرده لیلیومی سبب می شود تا سارقین بسیار زخمی شوند. در واقع با توجه به اینکه حفاظ آهنی لیلیومی از گل لیلیومی الهام گرفته است از خارهای پیچیده ای برخورد است در نتیجه تصور عبور از خارهای قرار گرفته روی دیوار بسیار هراس برانگیز است.

 

حفاظ بوته ای
حفاظ بوته ای-خاردار

قیمت نرده روی دیوار بوته ای یا خاری

حفاظ آهنی خاری یا بوته خار دار در صنایع فلزی حفاظ صانعات براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. اگر به دنبال ایمنی هستید و همچنین زیبایی نرده نیز برای شما اهمیت دارد. البته اکر قیمت حفاظ نیز از فاکتورهای مهم برای خرید است. بهتر است حفاظ آهنی بوته ای یا خاری را برای خود انتخاب کنید. قیمت حفاظ بوته ای در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.

 

 

حفاظ بوته ای
حفاظ بوته ای

نتیجه گیری از خرید نرده روی دیوار بوته ای

حفاظ آهنی بوته ای یا خاری که روی دیوار خانه نصب می شود تا در برابر سارقین بتواند از خانه شما محافظت کند، انتخابی بسیار هوشمندانه است. زیرا این حصار فلزی یا آهنی دور تا دور دیوار خانه شما نصب می شود و همچون نگهبانی بیست و چهارساعته از خانه شما محافظت می کند. کیفیت بالای رنگ آمیزی و جوشکاری با تکنولوژی روز سبب شده است تا این حفاظ امنیت بالایی را برای خانه شما به ارمغان آورد.

شما عزیزان می توانید برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *