حفاظ اکاردئونی

حفاظ آکاردئونی در مدل ها و طرح های مختلف

درب آکاردئونی سه لوزی ۲ خم در در هر متر مربع دارای ۲۵ کیلو وزن است. ریل بالا با ورق با ضخامت ۲ میلی متر خمکاری شده است. از سوی دیگر رنگ کوره ای الکترواستاتیک درجه یک برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است.  درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم وزن تقریبی ۳۶ کیلو دارد که رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است. تسمه فابریک و باکیفیت برای ساخت نرده آکاردئونی استفاده شده و امکان نصب قفل مخفی به سفارش مشتری وجود دارد. درب آکاردئونی سه لوزی نقش دار با امکان نصب قفل مخفی و همچنین استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک درجه یک به یکی از گزینه های عالی به خرید تبدیل شده است.

 

حفاظ آکاردئونی شیک

درب آکاردئونی ۴ لوزی ساده با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و دو ردیف تسمه عمودی دارد که وزن تقریبی این درب در هر متر مربع به ۴۵ کیلوگرم می رسد. ریل بالا بلبرینگ دار و ریل پایین نبشی از دیگر ویژگی های این درب آکاردئونی است.

 

خرید درب آکاردئونی ۴ لوزی نقش دار

درب آکاردئونی ۴ لوزی نقش دار امکان نصب قفل مخفی را دارد و همچنین وزن تقربی در هر متر مربع ۴۵ کیلو گرم است. از رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی این درب استفاده استفاده شده است. درب آکاردئونی ایتالیایی دارای وزن تقریبی ۴۵ کیلوگرم است. نوع لولا آن ۳ پارچه ضدسرقت است. رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی این درب استفاده شده است و به یکی از گزینه های خرید مشتریان تبدیل شده است.

حفاظ آکاردئونی مدرن
حفاظ آکاردئونی مدرن

حفاظ آکاردئونی شیک

قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس متریال به کار رفته در ساخت حفاظ درب، اندازه و ابعاد، نوع طرح و … بستگی دارد. در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها بسیار مناسب است زیرا ما بورس حفاظ پنجره ، درب آکاردئونی، حفاظ دیوار و … هستیم که قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کنیم.

برای خرید و تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *