حفاظ دیوار لیلیوم

حفاظ لیلیوم – نرده حفاظ لیلیومی – نرده روی دیوار گل لیلیوم

 

حفاظ لیلیوم را می‌توان بی نقص ترین و کارآمدترین نوع حصارهای خانگی و تجاری به شمار آورد. شاخ گوزنی لیلیوم با نقاط قوت پرشمار و نقطه ضعف های کم تعداد، برای افزایش امنیت ساختمان شما آماده است.

 

نرده حفاظ دیوار لیلیومی یکی از زیباترین حفاظ های موجود است که مشتریان زیادی برای خرید ان اقدام می کنند.شکل گل لیلیومی و هر بوته آن از ۱۵ عدد گل لیلیومی با میلگرد شماره ۱۰ و شاسی پروفیل ۲۰ در ۳۰ است. البته شما می توانید این ابعاد را به سفارش خود تغییر دهید.

نرده حفاظ لیلیومی نسبت به سایر حفاظ های موجود در دیوار از استقامت و امنیت بالایی برخوردار است و زیبایی بسیار زیادی را در ساختمان شما فراهم می کند. البته قیمت حفاظ لیلیوم به دلیل سنگین وزن بودن آن نسبت به سایر حفاظ ها نیز بیشتر است.

 

حفاظ دیوار لیلیومی
قیمت حفاظ دیوار لیلیومی

 

در طراحی حفاظ لیلیومی از گل زیبایی لیلیومی الهام گرفته شده است و علت این نامگذاری این است در باغ گل لیلومی هیچ کس به راحتی نمی تواند نفوذ کند زیرا این گل ها به گونه ای در هم تنیده اند که اجازه نفوذ را در بین خود نمی دهند.

 

قیمت حفاظ لیلیوم

نرده روی دیوار لیلیوم و شاخک های آن به گونه ای طراحی شده که هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار را نمی دهد.

در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی دارد. قیمت حفاظ لیلیومی به طرح، تعداد گل ها و همچنین نمره میلگرد و …. بستگی دارد.

 

نرده حفاظ دیوار لیلیومی
نرده حفاظ دیوار لیلیومی

حفاظ لیلیومی و انواع آن

حفاظ لیلیومی در دو مدل گلدار و بدون گل تولید می شود. به سفارش و سلیقه مشتری می توان تعداد گل ها را کمتر یا بیشتر کرد. این گل ها هم جنبه زیبایی و هم امنیت بیشتر است. حفاظ لیلیوم در رنگ های متعددی رنگ آمیزی می شود که براساس نظر مشتری این رنگ ها تغییر می کند.

یکی از محاسن فوق العاده این حفاظ گسترش از مرکز بوده که امکان تولید در ارتفاع های دلخواه را فراهم می سازد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *