حفاظ پنجره جدید

حفاظ پنجره (مدل‌های متنوع) لیست قیمت بهمن ۱۴۰۲

طرح حصار پنجره شیک و حفاظ پنجره ساده و شیک یکی از مواردی بوده که روی نمای خانه بسیار تاثیر گذار است. از آن جایی که نرده آهنی باید علاوه بر حفظ امنیت ، زیبایی نیز داشته باشد بنابراین در انتخاب نرده فرفورژه و یا استیل به جلوه آن نیز توجه کنید. در حفاظ صانعان با توجه به اینکه به جنبه های زیبایی شناسی بسیار توجه می شود .

* از این رو در با انتخاب این شرکت برای ساخت نرده دیگر نگران جلوه و نمای خانه نباشد. *

 

مدل حفاظ پنجره ساده با طرح و مدل ساده ای که دارد سبب شده تا نما بیش از پیش شلوغ جلوه نکند. اما توجه کنید سادگی و در عین حال زیبایی نباید فراموش شد. نرده پنجره باید با کیفیت بالا و طرح خاصش امنیت را برای ساکنان خانه رقم بزند.

 

حفاظ پنجره جدید
حفاظ پنجره جدید

قیمت حفاظ پنجره ساده

 

قیمت هر مترمربع حفاظ اهنی پنجره دو لنگه با توجه به طرح حفاظ بالکن و تراس اهنی و نرده حفاظ پنجره متفاوت است. حفاظ پنجره ساده معمولا از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این حفاظ از قوطی های ۲۰ در ۲۰ یا از ۲۰ در۳۰ ساخته شده و  طرح های ساده ای دارند که به صورت کلاف های در هم تنیده افقی و عمودی قرار می گیرند. اما حفاظ پنجره مدرن یا کلاسیک که از طرح های پیچیده تری برخوردار است از نظر قیمت نیز متفاوت است. قیمت نرده حفاظ پنجره براساس طرح، ابعاد و کیفیت متریال به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود.

زمانی که بحث خرید یک وسیله یا محصول در میان می آید. توجه به قیمت و هزینه جدی تلقی می شود. از این رو توجه به قیمت حفاظ پنجره ساده برای خریدی منصفانه مهم است. در حفاظ صانعان ما برای شما هزینه ها را تا حد ممکن پایین آورده ایم. زیرا مطابق با نرخ اتحادیه قیمت گذاری می نماییم.

حفاظ پنجره مدرن و ساده

حفاظ پنجره ساده و شیک در شرکت حفاظ صانعان با متریال مرغوب و با کیفیتی ساخته می شود و همین امر موجب شده تا شما با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. حفاظ پنجره تاثیر زیادی روی نمای ساختمان داشته و میتواند نمای خانه شما را تا حد زیادی زیبا نشان دهد. انتخاب مدل و رنگ حفاظ پنجره می توان گفت که تقریبا کار سختی است.

بورس حفاظ پنجره از جمله حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ پنجره ساده، حفاظ پنجره طرح چوب و …. با قیمت های عالی و طراحی های شیک و زیبا همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

در ساختمان های نوساز معمولا به هنگام ساخت بنا از نرده های حفاظ پنجره با رنگ مناسب برای پنجره های بزرگ استفاده می شود. شما براساس نمای ساختمان، بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از انواع متنوع نرده حفاظ پنجره را انتخاب کنید.

 

حفاظ پنجره قیمت
حفاظ پنجره قیمت

حفاظ پنجره ساده

با مشاهده عکس حفاظ پنجره ساده و یا مدرن در حفاظ صانعان شما می توانید به دقت و تمیزی کار پی ببرید. نکته مهم در حفاظ صانعان این می باشد که کارشناس ما برای بازدید و مشاوره رایگان به محل شما اعزام شده و سپس نظر کارشناسانه ی خود را بیان می کند.

خرید حفاظ پنجره از حفاظ صانعان

ما مواردی را به کار می گیریم تا محصول نهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار گیرد:

  1. رنگ کوره ای الکترواستاتیک
  2. ارسال کاتالوگ برای مشاهده تصویر و نمونه کارها
  3. ارسال سفارش به سراسر کشور
  4. قیمت مناسب
  5. مشاوره رایگان

جهت تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *