نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ دیوار باغ شاخ گوزنی سدی محکم در برابر ورود غیر مجاز

برای اینکه بتوانید خانه خود را ایمن کنید باید از حفاظ دیوار محکم و غیر قابل نفوذ استفاده کنید. حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی با تراکم و طرحی که دارد اجازه عبور را نمی دهد. حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر تولید می شود. همچنین تراکم این نرده آهنی روی دیوار ۸ ، ۱۰ ، ۱۲، ۱۵ می باشد. برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد ۱۰ استفاده می شود.

حفاظ نرده شاخ گوزنی با نوک های تیر و برنده ای که دارد ورود را سخت و غیر ممکن می کند، زیرا در صورتی که تصمیم به عبور از این نوک های تیز باشد فرد به شدت زخمی می شود.

 

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی به گونه ای عمل می کند که فاصله های آن روی دیوار کاملا تنظیم شده باشد.

بهترین حفاظ روی دیوار برای افزایش امنیت و حفاظت از ساختمان محافظ یا حصار آهنی یا فلزی شاخ گوزنی روی دیوار می باشد.

 

ساخت و خرید محافظ لبه دیوار شاخ گوزنی

نرده حفاظ که برای جلوگیری ار سرقت یا دزدگیر نیز شناخته می شود، از ارزان ترین راه ها برای افزایش ایمنی حیاط ساختمان و یا ویلا و همجنین خانه باغ ، باغچه و فضاهایی است که حیاط دار هستند.

حفاظ شاخ گوزنی متری چند است؟

با توجه به اینکه قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران ، اصفهان و سایر شهرها در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب تعیین می شود از این رو دیگر نگران هزینه های اضافی نباشید.

انواع مدل حفاظ دزدگیر آهنی دیوار

با توجه به اینکه ایران سازه تولید کننده نرده حفاظ ایمن در طرح های مختلف از جمله حفاظ نیزار ، حفاظ نخل مرداب ، نرده سرنیزه و حفاظ بوته ای و همچنین نرده روی دیوار لیلیومی است پس با توجه به وزن و تراکم حفاظ آهنی دیوار را انتخاب کنید.

تراکم و قیمت حفاظ لیلیومی یا تراکم حفاظ شاخ گوزنی و سایر تراکم و وزن نرده حفاظ در ایران سازه براساس شرایط ساختمان و همچنین نظر مشتری تولید می شود.

 

حفاظ شاخ گوزنی
قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

برای خرید حفاظ و نرده روی دیوار کافیست با اطمینان از شرکت معتبری برای خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی ساختمان اقدام کنید. زیرا حفاظ ایمن و محافظت از دیوار ویلا و یا سایر ساختمان ها سبب افزایش آسایش اعضای خانواده می شود.

برای تماس کافیست با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *