درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی و همه چیز درباره آن

 درب آکاردئونی : امروزه با توجه به بالا رفتن آمار سرقت در اپارتمان ها سازنده ها برای امنیت بیشتر به سمت در های آکاردئونی روی آورده اند.

حفاظ درب آکاردئونی به حفاظی می گویند که اغلب جلوی ورودی درب آپارتمان ها نصب می شود، این نوع درب ها معمولا به صورت ریلی می باشند که باعث می شود فضای کمتری را اشغال کنند؛ جهت ساخت درب های آکاردئونی از تسمه هایی با پهنای ۲۰ وضخامت ۵ استفاده می شود.

درب های آکاردئونی در اشکال مختلف توزیع و عرضه می شوند این طرح ها همگی از امنیت بالایی برخوردار هستند، در ادامه به ویژگی های این طرح ها می پردازیم:

 

درب آکاردئونی طرح ۳گل

در های آکاردئونی ۳ردیف لوزی ۴خم مرسوم ترین نوع درب آکاردئونی می باشد که با طراحی ساده اما بسیار محکمی که دارد ورود سارقان و افراد غیر مجاز را به آپارتمان شما غیر ممکن می سازد.

این نوع درب ها  در طرح ۳گل ساده یک ضعف عمده دارند ، ضعف طرح ۳ گل استحکام کم تسمه های عمودی که ۵ سانت از هم فاصله دارند بوده که فاصله مناسبی برای انداختن دیلم می باشد که با پیچش کردن دیلم و کج کردن تسمه های عمودی امکان خارج کردن انها از ریل وجود دارد؛

در طرح ارتقا یافته با ۴ خم این ضعف به صورت کامل برطرف گردیده و در نقاط خم تسمه های عمودی انها بهم جوش داده شده اند که علاوه بر امنیت بسیار بالاتر از زیبایی دوچندان نیز برخوردار شده اند.

 

 طرح پیچ یا فنر

 

حفاظ آکاردئونی پیچ یا فنر از نظر استحکام با طرح ۴خم و۳ ردیف لوزی برابری میکند اما از نظر زیبایی از آنها پیشی گرفته

درب آکاردئونی پیچ در قسمت تسمه های قدی پیچ که تئسط کوره های آتش قالب گیری شده حالت پیچی به خودگرفته

در رنگ آمیزی طرح پیچی از دو طیف رنگی استفاده شده که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

درب آکاردئونی
درب آکاردئونی طرح پیچ

 طرح ایتالیایی

در آکاردئونی طرح ایتالیایی از مدل های کشویی نمونه خارجی میباشد.

درب های کشویی از تسمه ها ۵۰ سانتی متری تولید می شوند و به صورت دو گل با طول تسمه ۱متری ساخته شده که دوگل بودنش باعث شده روی ریل ها روان تر حرکت کند.

درب آکاردئونی
درب آکاردئونی طرح ایتالیایی

ما در حفاظ صانعان با بهره گیری از دانش روز افزون و طرح های جدید و به روز سعی داریم تمام نیازهای آهنگرانه ی مشتریان خود را مرتفع سازیم. بدین منظور به ساخت انواع حفاظ های دیواری اعم از حفاظ لیلیوم ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ، حفاظ سرنیزه ای و یا آبشاری ؛ انواع حفاظ های پنجره نظیر حفاظ پروفیلی یا ساده و فرفورژه ، انواع درب های ورودی اعم از آکاردونی و لولایی و پرده های پلیسه ای می پردازیم.

تنها با یک تماس مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد. ۰۹۱۲۶۷۸۷۸۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *