نرده دیوار بوته ای

حفاظ دیوار بوته ای یا شاخ گوزنی روی دیوار امنیت را فریاد می زند.

حفاظ روی دیوار طرح بوته ای که شباهت بسیار زیادی به نرده دیوار شاخ گوزنی دارد، سبب افزایش ضریب امنیتی ساختمان می شود، اما علت آن این است که این حفاظ نرده دیواری زیبا از بوته های سرسخت و پرخار بیابان ایده گرفته است و تصمیم دارد با سارقان و متجاوزان برخورد شدیدی داشته باشد.

خارهای تیز و برنده نرده دیوار بوته ای روی دیوار به گونه ای است که سارقان را از قصد و نیت برای ورود به خانه مایوس می کند. از این رو دیگر با وجود نرده دیواری طرح بوته ای یا طرح شاخ گوزنی دیگر خبری از سرقت از راه دیوار نیست.

تراکم حفاظ بوته ای بسیار بالاتر از نرده شاخ گوزنی است. بنابراین امنیت حاصل شده از این نوع حفاظ به دلیل تراکم و نحوه خاص جوشکاری های نوک های تیز آن قابل مقایسه با نرده شاخ گوزنی نیست.

 

نرده حفاظ بوته ای
نرده بوته ای قیمت

چرا نرده حفاظ دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای با طرح الهام گرفته از طبیعت بکر سبب شده تا خانه یا ساختمان شما به یکی از زیباترین و ایمن ترین منازل تبدیل شود. زیرا عبور از بین نرده های بوته ای کشنده و خاردار کاری بسیار دشوار است.

دیوارهایی که از نرده بوته ای برای حفاظت بهره می برد، در واقع طرح جفاظ خود را از طبیعت الهام گرفته است. بوته های خاردار بیابان که برخورد با آن ها درد زیادی را متحمل می کند.

حفاظ دیوار ساختمان طرح بوته ای مانند نرده شاخ گوزنی است. با این تفاوت که حفاظ آهنی ساده بوته ای پرتراکم تر و در نتیجه ایمن تر از نرده شاخ گوزنی است.

قیمت نرده محافظ بوته ای
نرده حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای در حفاظ صانعان

خانه ای به شکوهمندی بی نظیر و امنیت بالا شعار نیست! بلکه با نصب حفاظ یا حصار بوته ای می توانید امنیت و آسایش خاطر را نیز فراهم کنید. قیمت حفاظ بوته ای در حفاظ صانعان بسیار مقرون به صرفه است زیرا بر مبنای تعرفه های نهادهای نظارتی تعیین می شود. البته سایر متغیرهای تاثیر گذار مانند تراکم و ارتفاع نیز در قیمت موثر می باشند.

یکی از راه هایی که می توانید خانه را ایمن کنید، استفاده از نرده دیوار بوته ای است. حفاظ آهنی بوته برای امنیت ساختمان شما بسیار ضرروی است. شما می توانید با وجود این حفاظ دیوار خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید. نرده دیوار بوته ای که مشابه نرده شاخ گوزنی است توانسته است امنیت را به ساختمان هدیه دهد. تفاوت نرده دیوار بوته با شاخ گوزنی در تراکم بالای آن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *