قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

حفاظ نرده نخل مرداب پالم

بهترین حفاظ دیوار که می توان برای افزایش امنیت ساختمان استفاده کرد، حفاظ نخل مرداب است. این حفاظ عرض مناسبی داشته و بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است. نرده حفاظ نخل مرداب از ساختار گل مرداب در  طبیعت الهام گرفته است و مدلی بسیار طبیعی و شیک می باشد.

حفاظ نخل مرداب در اندازه های طولی ۱ متر و ارتفاع ۶۰ سانتی متر -۱۰۰ و یا ۱۲۰ سانتی متر تولید می شود. به طور معمول در هر متر از این حفاظ ۳ عدد دسته گل استفاده می شود که سبب زیبایی و امنیت بالای حفاظ می شود . به صورت کلی خریداران می توانند برحسب سلیقه خود تعداد این گل ها را کم یا زیاد کنند.

خرید حفاظ دیوار نخل مرداب
قیمت حفاظ نخل مرداب

 

انواع طیف رنگی را می توان برای نرده حفاظ دیوار نخل مرداب استفاده کرد. رنگ سفید، قهوه ای، مشکی و … از رنگ های استفاده شده پرطرفدار هستند. خریدار در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی ندارد.

با توجه به اینکه نرده حفاظ نخل حفاظ نخل مرداب نقاط جوش زیادی دارند در نتیجه امنیت بالایی را نیز سبب می شوند. زیرا وجود گلهای متعدد روی حفاظ دیوار، عبور را به شدت سخت و دشوار می کند. به همین دلیل حفاظ نخل مرداب به شدت ایمن و مستحکم می باشد.

ویژگی های حفاظ دیوار نخل مرداب

در حفاظ نخل مرداب برخلاف حفاظ لیلیوم که گل ها به رنگ متفاوتی بودند در حفاظ نخل مرداب گلها هم رنگ شاخه های دیگر است. همچینن با توجه به اینکه ابعاد طولی حفاظ نخل مرداب ۱ متر است این نرده حفاظ با نظم و ترتیب خاصی در کنار هم باید چیده شوند تا بتوان امنیت کافی را ایجاد کرد.

قیمت حفاظ نخل مرداب
خرید حفاظ دیوار نخل مرداب

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ نخل مرداب براساس طول، ارتفاع، تراکم و کیفیت متریال به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود. نرده حفاظ نخل مرداب به دلیل تراکم بالایی که دارد امنیت زیادی را نیز سبب شده و زیبایی بی حد و حصری نیز به همراه دارد. به صورت کلی در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار مناسب هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *