حفاظ های پنجره

حفاظ های پنجره در انواع طرح ها و نقش ها

کارگروه حاذق و توانای حفاظ صانعان با سال ها تجربه و ساخت انواع محصولات فلزی، امروزه تبدیل به یکی از مراجع قوی و قابل استناد در زمینه انواع حفاظ های فلزی شده است. یکی از این محصولات حفاظ های پنجره است که در اشکال گوناگون و در سلایق خاص تحویل مشتری داده می شود.

در این بخش کمی بیشتر درباره حفاظ پنجره در حفاظ صانعان بحث می کنیم. اگر در مورد مزایای این حفاظ ها سوالی دارید می توانید به بخش مزایای حفاظ پنجره مراجعه کنید.

حفاظ های پنجره
حفاظ های پنجره

بر کسی پوشیده نیست که حفاظ پنجره یکی از راه های متداول و کاربردی برای حفاظت ساختمان ها و ویلاها از شر سارقان و یا در شرایطی خاص، محافظی دربرابر حیوانات است؛ اما شاید همگان ندانند که حفاظ پنجره به چند میله ساده و ملال آور محدود نمی شود و می تواند در اشکال منحصر به فردی ساخته شود که زیبایی نما را دو چندان کند.

 

« ما در حفاظ صانعان با به کارگیری تیمی ماهر توانسته ایم در تولید انواع حفاظ های شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار و حفاظ سر نیزه ای و حفاظ بوته ای بهترین استراتژی و طراحی را به مشتریان خود تحویل دهیم.»

بنابراین اگر بگوییم که امروزه حفاظ های پنجره علاوه بر ایمنی محیط را زیبا تر می کنند، بیراهه نگفته ایم. چرا که با تلفیق هندسه و هنر و فلز می توانیم سازه هایی داشته باشیم که هر بیننده ای را به تحسین وا دارد.

حفاظ های پنجره
حفاظ های پنجره

این حفاظ ها می توانند لوکس و لاکچری باشند و یا به سلیقه مشتری، حس و حالی صمیمی و ستنی به دیگران منتقل کنند. البته قابل ذکر است که هر چقدر این حفاظ ها زیبا تر ساخته می شوند، عموماً امن تر هم می شوند. چرا که قطعات با مهارت و تکنیک های بهتری در کنار هم قرار می گیرند که عبور از آن کار هر کسی نیست.

در طراحی حفاظ های پنجره محدودیتی وجود ندارد. البته اگر نظر متخصصان ما را بخواهید، هر حفاظ به ظاهر و استایل ساختمان محدود خواهد شد و دقیقا حفاظ های ساخته می شود که در سبک خاص معماری خانه تان باشد. با این همه انتخاب با شماست و ما دست شما را در این مورد نمی بندیم.

اینکه چطور می توان این حفاظ ها را باز و بسته کرد هم می تواند بسته به انتخاب و شرایط محیطی انتخاب شود. سبک مقبول و پسندیده ای که غالب افراد از آن استقبال می کنند، ساخت حفاظ های پنجره ای است که در طراحی آن فکری هم برای قرار دادن گلدان ها شده و جوری ساخته شده اند که می توانید آن ها را با گلدان های پر گل به زیبا ترین حالت خود تبدیل کنید.

البته در کنار همه این ها ایمنی و مقاومت بالای حفاظ ها در درجه اول قرار دارند و اولویت همیشه با آن است.

حفاظ های پنجره
حفاظ های پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *