نرده حفاظ پنجره

یکی از بهترین روش هایی که می توان برای پوشش پنجره به کار برد، استفاده از نرده حفاظ ایمن پنجره در طرح ها و مدل های مختلف است. در واقع برای حفاظت از پنجره بهتر است یکی از انواع نرده مانند حفاظ فرفورژه یا حفاظ استیل یا حفاظ فلزی را انتخاب کنید. حفاظ پنجره در واقع سبب می‌شود شما با یک تیر دو نشان بزنید زیرا هم میتوانید امنیت ساختمان خود را با وجود این حفاظت افزایش دهید و هم اینکه می توانید از سقوط افراد پیشگیری کنید 

حفاظ پنجره ساختمان در مدل ها و طرح هایی گوناگونی با توجه به سبک سلیقه شما طراحی می شود. در زیر انواع نرده حفاظ پنجره لیست شده است.

  • مدل های پنجره فرفورژه قیمت مناسبی داشته و هم بسیار متنوع و زیبا هستند. همچنین جنس بسیار محکمی داشته و از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند.
  • حفاظ استیل نیز نوع جدید محافظ است. این حفاظ ها دوام و ماندگار بالایی داشته و یکی از انتخاب های ایده ال و مناسب برای پنجره می باشد.
  • حفاظ میله ای از انواع رایج نرده حفاظ ها است که برای پنجره انتخاب می شود. در واقع اندازه هر یک از میله ها را شخص انتخاب می کند. همچنین این حفاظ دارای قفل نیز می باشد. امروزه طرح های گوناگونی از انواع نرده میله ای ساخته می شود.

حفاظ پنجره آهنی

نرده حفاظ پنجره امنیت ساختمان شما را تضمین می کند.

قیمت حفاظ پنجره در حفاظ صانعان

حفاظ پنجره در حفاظ صانعان سبب افزایش امنیت ساختمان شما عزیزان می شود از این رو برای هزینه کردن مردد نباشید. امنیت هزینه نیست. همچنین حفاظ های ساخته شده در حفاظ صانعان بسیار قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

قیمت حفاظ دیوار پنجره در شرکت حفاظ صانعان بسیار مقرون به صرفه است زیرا در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می شود در نتیجه شما می توانید با هر بودجه ای که دارید از این شرکت اقدام به خرید کنید. البته توجه داشته باشید که قیمت انواع نرده حفاظ دیوار پنجره بر اساس فاکتورهایی از جمله مدل و ابعاد حفاظ سفارشی،  طرح نرده حفاظ، کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن،  نوع جوشکاری و برشکاری و همچنین رنگ آمیزی آن در قیمت نهایی نرده حفاظ دیوار پنجره تاثیر گذار است.

نرده حفاظ پنجره
قیمت نرده حفاظ پنجره شیک

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت نرده حفاظ پنجره

  1. نوع حفاظ: نوع حفاظ برای مثال حفاظ پنجره فرفورژه – استیل- طرح چوب، کلاسیک – مدرن و سلطنتی و ….. روی قیمت نهایی نرده حفاظ پنجره اثر گذار است.
  2. کارخانه تولیدی: بسته به اینکه کدام نرده حفاظ را از کدام کارخانه سفارش داده اید، قیمت نهایی نرده پنجره تعیین می شود.
  3. طرح حفاظ: طرح و شکل حفاظ نسبت به پیچیدگی و سادگی مدل قیمت گذاری می شود.
  4. جنس حفاظ: قیمت حفاظ براساس جنس حفاظ مانند فلزی، آهنی، استیل، چوبی، و …. متغیر است که هر کدام دارای هزینه های متفاوتی است.
حفاظ پنجره
محافظ پنجره استیل

کاربردهای نرده حفاظ پنجره

  1. اولین و مهمترین مزیت استفاده از حفاظ پیشگیری از خطرات و حوادث احتمالی همانند سقوط است. به عبارتی نرده حفاظ پنجره باعث امنیت بیشتر به خصوص در ساختمان های بلند می شود.
  2. کاربرد دوم نما و زیبایی است که نرده حفاظ پنجره به معماری خارجی خانه می بخشد. البته برای سازگاری نرده حفاظ پنجره با نمای ساختمان باید حفاظ را به درستی انتخاب کنید.
  3. کنترل نور از دیگر مزیت های استفاده از نرده حفاظ پنجره است. با نوع مناسب و طرح مناسب نرده حفاظ پنجره می توانید نور ورودی به خانه را کنترل کنید.
  4. مزیت بسیار مهم کاربرد نرده حفاظ پنجره بالا بردن امنیت و جلوگیری از سرقت است. حفاظ پنجره به خصوص در ساختمان هایی که پنجره های آن رو به خیابان یا کوچه است بسیار کاربرد دارد.

حفاظ پنجره شیکمزیت های خرید نرده حفاظ پنجره در شرکت حفاظ صانعان

  1. نسبت به کارایی که دارند بسیار مناسب و کاربردی هستند و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.
  2. نصب نرده حفاظ ساده است و وقت زیادی را نمی گیرد و در زمان کوتاه می توانند نصب شوند.
  3. تنوع بالا در رنگ و طرح از دیگر مزایای نرده حفاظ پنجره است.
  4. سازه ای مدرن برای زیبایی نمای ساختمان برای مثال استفاده از نمونه های فلاور باکس یا گلدان و یا فرفورژه و سی ان سی از جمله سازه های بسیار متنوع برای ساخت نرده حفاظ پنجره است.

حفاظ پنجره شیک

نکات مهم قبل از خرید حفاظ پنجره

در زیر برخی از نکاتی که باید قبل از خرید حفاظ پنجره به آن توجه کنید را ذکر می کنیم.

  1. با توجه به وضعیت و شرایط امنیت ساختمان باید از نمونه مناسب نرده حفاظ پنجره استفاده کنید.
  2. با توجه به موقعیت قرار گیری خانه در شمالی یا جنوبی باید نمونه مناسب را استفاده کنید زیرا نرده حفاظ ها تاثیر زیادی روی نورگیری خانه شما دارند.
  3. سایز حفاظ پنجره باید مناسب با پنجره باشد زیرا کوچکتر بودن یا بزرگتر بودن روی نمای ساختمان تاثیر منفی می گذارد.
  4. حفاظ باید با سایر قسمت های ساختمان مانند درب هماهنگ باشد تا هارمونی ایجاد شود.
  5. حفاظ ها باید به صورت اصولی و استاندارد نصب شوند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
  6. از یک شرکت معتبر نرده حفاظ پنجره خود را سفارش بدهید.

محافظ پنجرهنتیجه گیری از خرید نرده حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ و یا پوشش آهنی جلو پنجره در انواع مدرن یا کلاسیک و سنتی و سلطنتی به کار می رود. حفاظ های جدید قابلیت نصب گلدان و انواع اکسسوری ها را دارد. با توجه به سلیقه یا بودجه یکی از انواع نرده را انتخاب کنید.

برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید. مشاوره و بازدید رایگان نیز از مزایای این شرکت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *