حفاظ پنجره شیک

خرید حفاظ پنجره با قیمت عالی

 

حفاظ  پنجره در طرح های بسیار متنوع تولید می شود مشتریان می توانند بر اساس سبک از طریق هایی که دارند و همچنین بر اساس معماری خارجی خانه خود یکی از انواع حفاظ پنجره را برای افزایش امنیت ساختمان خود خریداری نمایند.

طرح ها و مدل های بسیار متنوعی در شرکت حفاظ صانعان برای حفاظ پنجره در نظر گرفته شده است که مشتریان می توانند طرح مورد نظر خود را سفارش دهند علاوه بر تر مشتریان می توانند رنگ مورد نظر را نیز بر اساس نمای ساختمان خود تغییر دهد.

حفاظ پنجره فرفورژه یکی از پرفروش ترین حفاظ ها در بازار ایران می باشد این حفاظ پنجره زیبایی بسیار زیادی دارد و در عین حال ایمنی زیادی را به ساختمان شما هدیه میدهد عبور از پنجره کاری غیر ممکن است.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره در دو طرح اصلی حفاظ پنجره متحرک و حفاظ پنجره غیر متحرک تولید می شود حفاظ پنجره متحرک مانند درب کشویی آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود و توسط یک قفل می توان امنیت آن را افزایش داد حفاظ پنجره ثابت و غیر متحرک همان حفاظ پنجره ثابتی است که روی تیغه های پنجره نصب می گردد.

 

 قیمت حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره بر اساس فاکتورهای متعددی قیمت گذاری می شود. یکی از مهمترین فاکتورها در قیمت گذاری حفاظ پنجره ابعاد و طرح آن می باشد در نظر داشته باشید که انواع حفاظ پنجره قیمت های متنوع دارند همچنین کیفیت متریال به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره از دیگر عواملی است که روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. در  این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می‌شود بنابراین شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید نمایید.

حفاظ پنجره جدید
حفاظ پنجره جدید

 نتیجه گیری از خرید حفاظ پنجره

حفاظ پنجره در رنگ ها رو مدل های بسیار متنوع تولید می شود همچنین کیفیت ساخت این نرده حفاظ ترین شرکت بسیار بالا است به گونه‌ای که شامی توانید تا سالیان سال از کیفیت بالایی آن لذت ببرید رنگ های باکیفیت همچنین طرح های مدرن و جدید از ویژگی هایی است که در این شرکت برای ساخت حفاظ پنجره استفاده میشود.

برای تماس با کارشناس فروش میتوانید با شماره تلفن  ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *