قیمت درب آکاردئونی

خرید حفاظ درب کشویی آپارتمان فلزی

حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب واحدهای مسکونی و تجاری استفاده می شود و دلیل آن امنیت بالایی است که برای ساختمان فراهم می کند. اگر می خواهید امنیت محل موردنظرتان را تامین کنید و در عین حال به دنبال یک حفاظ شیک و جدید هستید، پیشنهاد ما به شما نرده حفاظ آکاردئونی است. حفاظ آکاردئونی یک حفاظ متحرک است که به مانند ساز آکاردئون باز و بسته می شود و یکی از بهترین محصولات حفاظتی است که در ساختمان به کار می رود.

با استفاده از محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی روی تمامی درب های ساده و ضدسرقت می توانید امنیت ساختمان خود را تضمین کنید. حفاظ ریلی یا کشویی آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این طرح ها را انتخاب کنید.

حفاظ آکاردئونی جدید
حفاظ آکاردئونی جدید

 

درب آکاردئونی فلزی یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود زیرا با کمک آن می توانید سارقین را از ورود به خانه منع کنید. درب آکاردئونی یک حفاظ کشویی است که از ساز آکاردئون الهام گرفته است و فضای کمی را برای باز و بسته شدن اشغال می کند. این درب ها به عنوان حفاظ کشویی یا حفاظ کرکره ای نیز شناخته می شوند.

قیمت حفاظ اکاردئونی کشویی یا کرکره ای

درب های آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. یکی از گزینه هایی که باید در هنگام خرید درب آکاردئونی به آن توجه کنید قیمت حفاظ آکاردئونی است. این درب در شرکت حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه تولید شده است و به همین دلیل قیمت مناسبی دارد. از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت نرده حفاظ کشویی می توان به طرح، نوع جوشکاری و برشکاری و همچنین ابعاد مورد نیاز اشاره کر.

درب آکاردئونی

مزایای استفاده از درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در طرح های بسیار متنوعی در شرکت ایران سازه تولید می شود که هر کدام به دلیل طرح خاص خود مزایایی را به همراه دارند. به صورت کلی مزایای استفاده از حفاظ کشویی آپارتمان در زیر ذکر شده است»

  1. صرفه جویی در فضا
  2. افزایش امنیت ساختمان
  3. قیمت بهینه
  4. نصب آسان
  5. زیبایی و طراحی منحصر به فرد

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *