نرده حفاظ پنجره فرفورژه

شهریور ۳۰, ۱۴۰۲

حفاظ پنجره کشویی اهنی در مقایسه با نرده حفاظ پنجره که به صورت ثابت پشت پنجره نصب می شود مزایای بی شماری دارد از جمله یکی از این مزیت ها این است که این حفاظ را می توان به صورت کشویی یا تاشو باز و بسته کرد و در نتیجه راحت می توان فضای پشت پنجره را مشاهده کرد.

نرده حفاظ آهنی پنجره متحرک نیز نصب ساده دارد. بنابراین نیاز به دردسرهای نرده حفاظ پنجره ثابت نمی باشد.

حفاظ پنجره فرفورژه
خرید حفاظ پنجره فرفورژه

مزیت دیگر نرده حفاظ پنجره متحرک این می باشد که می توان نرده را کنار زد و به راحتی دوده و گرد و غبار را از پشت پنجره پاک کرد. شما می توانید با حفاظ پنجره شیک و مدرن اکاردئونی این مزیت ها را به همراه داشته باشد.

 

نرده حفاظ پنجره متحرک زیبایی نمای خانه شما

نرده حفاظ پنجره اکاردئونی یا متحرک به صورت کشویی باز و بسته می شود و طرح های شکیلی دارد. از این رو زیبایی زیادی را برای نمای خانه شما به ارمغان می اورد. با توجه به اینکه نرده پنجره متحرک برای انواع پنجره ها کاربرد دارد شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این نرده حفاظ پنجره ها با رنگ های متفاوت را برای خود انتخاب کنید.

ایمنی نرده حفاظ پنجره متحرک

نرده حفاظ پنجره متحرک با طراحی خاصی که دارد یکی از ایمن ترین نرده حفاظ پنجره است. این حفاظ ها که به صورت ریلی باز و بسته می شود توسط قفل محکمی به هم ارتباط می یابند. شکستن یا برش دادن این قفل به سختی برش دادن تیغه های آهنی پنجره است.

نرده حفاظ پنجره شیک
نرده حفاظ پنجره شیک

خرید نرده حفاظ پنجره متحرک

نرده حفاظ پنجره متحرک که در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود از بهترین متریال برای ساخت بهره می برد. نرده حفاظ کشویی ریلی با طرح آکاردئونی که دارد سبب می شود تا فضای کمی را اشغال کند از این رو مشتریان بسیاری علاقه به داشتن این نرده حفاظ پنجره شیک و به روز دارند.

برای خرید نرده پنجره متحرک ریلی شما می توانید نرده حفاظ مورد نظر و طرح و رنگ مورد دلخواه را با کارشناس فروش ما در حفاظ صانعان به اشتراک بگذارید. برای تماس می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک

نرده حفاظ پنجره ریلی کشویی یا نرده کشویی اکاردونی پنجره یکی از پرفروش ترین نرده حفاظ هایی است که در حفاظ صانعان تولید می شود و نسبت به نرده حفاظ پنجره ثابت مزایای بی شماری دارد. در نظر داشته باشید که حفاظ صانعان که شرکت معتبری در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی است توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان برای خود داشته باشد زیرا قیمت نرده پنجره کشویی متحرک شیک در این شرکت برااساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و شما می توانید قیمت را با نرخ مصوب نهادهای نظارتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *