درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی

 

درب های آکاردئونی که این روز ها بیشتر برای درب های خانه و انبار و … به کار می روند، درب هایی ضد سرقت، با ایمنی بالا هستند که اگر به درستی ساخته و پرداخته شوند، و تمام توصیه های لازم در مورد ایمنی آن رعایت شود، هیچ کس قادر به باز کردن آن ها نیست. این درب کشویی ، در حالت ساده نیز ساخته می شود. صفحه محافظ درب لولایی را ببینید.

درب  آکاردئونی را به حالت کشویی می سازند تا راحت تر بتوان محیط پیرامون را مدیریت کرد و در زمانی که به آن نیازی نیست آن را جمع کرد.

درب آکاردئونی
درب های آکاردئونی برای مدیریت فضا، مناسب اند.

 

گفتیم که این درب ها بیشتر برای درب انبار ها و خانه ها به کار می روند؛ در صورتی که هیچ محدودیتی برای نصب آن وجود ندارد و ممکن است بنا به خواسته مشتری برای محیط های مختلفی طراحی و آماده شود. از این موارد می توان به استفاده از درب های آکاردئونی در پنجره ها و محیط هایی که پنجره های آن به سطح زمین نزدیک تر است، اشاره کرد.

درب آکاردئونی
درب آکاردئونی

 

اگر بخواهیم در چند سطر کوتاه درب های ضد سرقت را با درب آکاردئونی از لحاظ ایمنی مقایسه کنیم، باید بگوییم که خلاف تصور عموم مردم درب های ضد سرقت به دلیل ضعفی که در قفل های خود دارد، نسبت به درب آکاردئونی دارای ضعف اند.

دز چند سطر بالا گفتیم که اگر توصیه های لازم در ساخت درب آکاردئونی به درستی رعایت شود، این درب از ایمن ترین درب های موجود در بازار می شود. اما یکی از این توصیه ها استفاده از قفل های کار شده در درب می باشد. ما در حفاظ صانعان با قرار دادن یک قفل ایمن در داخل درب آکاردئونی مقابل هر راهی برای دسترسی آسان سارق را می گیریم.

البته پیش تر هم گفتیم که حتی بانک های جهانی و پیچیده ترین سیستم های امنیتی جهان هم می تواند به دست کسی باز شود، چیزی که اینجا اهمیت دارد دو نکته است:

  • اولا هرکسی نمی تواند به داخل این درب ها دسترسی پیدا کند. به عبارتی باز کردن این در کار هر کسی نیست و سارق به شدت باید کاربلد و دارای انگیزه باشد.
  • ثانیا با ایمن تر کردن حفاظ ها مدت زمانی را که یک سارق می خواهد صرف کند، افزایش می دهیم. این نکته به ظاهر ساده اساس کار دزدان و سارقان است. هیچ دزدی وقت زیادی را برای دزدی هدر نمی دهد چرا که بی بروبرگرد به دام می افتد. بنابراین ترجیح بر این است که سراغ درب هایی برود که به راحتی باز می شوند و دردسری برایش ندارند.
درب آکاردئونی
قفل درب آکاردئونی ، درون درب کار شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *