درب آکاردئونی فلزی

درب آکاردئونی فلزی

درب آکاردئونی فلزی که از جنس فولاد مقاوم ساخته می شود.

درب آکاردئونی فلزی که از جنس فولاد مقاوم ساخته می شود یکی از درب های حفاظیتی است که از ایمنی مناسبی برخوردار است. ما در حفاظ صانعان رنگ این حفاظ را با الکترواستاتیک پودری کوره ای رنگ می کنیم تا مقاومت بالایی طی سالیان متمادی داشته باشد. بهتر می دانید که رنگ درب های کشویی اهمیت بالایی دارند، چرا که اگر به خوبی انتخاب نشده و رنگ آمیزی نشوند ، مدتی بعد به دلیل خراشیدگی و در اثر اصطکاک، رنگ آن خرد شده و می ریزد. رنگ الکترواستاتیک پودری با شیوه نوین خود مانع این امر می شود.

برای نحوه رنگ آمیزی پودری کوره ای می توانید اینجا را مطالعه کنید.

درب آکاردئونی فلزی

یکی از دلایلی که به این درب ها اقبال خوبی نشان داده شده امنیت بی مثال آن است که حتی در موارد بسیاری از درب های ضد سرقت نیز پیشی گرفته و در صدر مانده. البته این درب ها با متریال داخلی و یا خارجی ساخته می شوند و شما در هنگام سفارش باید به خوبی این مسئله را دریابید.

درب آکاردئونی نسبت به کرکره و درب های دیگر وزن بهتری دارد. دلیل آن هم شبکه هایی است که اجزای درب را به هم متصل کرده و آن را به حالت ریلی در آورده است.

درب آکاردئونی فلزی
درب آکاردئونی فلزی

در آکاردئونی فلزی را به راحتی می توان باز و بسته نمود. این درب ها به صورت سه گل، چهار گل و پنج گل در بازار عرضه می شود، به صورتی که وقتی لوزی هایی که قاب فلزی در خود جای داده، سه ردیف عمودی باشد، به آن سه گل، چنانچه چهار ردیف باشد در آکاردئونی چهار گل و اگر پنج ردیف باشد در آکاردئونی پنج گل می گویند.

درب آکاردئونی فلزی
درب آکاردئونی فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *