سقف شیروانی آردواز

سقف پلی کربنات از بهترین های بازار است

امروزه استفاده از سقف پلی کربنات بسیار افزایش یافته است. با توجه به اینکه سقف پلی کربنات برای پوشش گلخانه، تراس، پارکینگ، غرفه ها، مراکز اداری و تجاری و پاسیو و… استفاده می شود از این رو شما می توانید هر طرح و مدل با رنگ دلخواه را از این سقف بی نظیر انتظار داشته باشید.

سقف پلی کربنات آهنی نورگیر خوبی است که شما را در برابر اشعه های سوزاننده خورشید محافظت می کند. این سیف نورگیر کافی و عالی برای محیط شما فراهم می کند. از خاصیت های بی نظیر سقف پلی کربنات می توان به این اشاره کرد که این سقف خاصیت ضد ضربه دارد و نشکن است. همچنان شفاف بودن این سقف نیز خاصیت جادویی دیگر ان است که فضا را تاریک نمی کند بلکه نورگیری بسیار بالایی دارد.

سردرب حیاط

 

سقف پلی کربنات با ورود خود به صنعت توانست جایگاه ویژه ای را برای خود پیدا کند. تنوع مدل و قیمت و حتی ویژگی های منحصر به فرد سقف پلی کربنات در این امر موثر بودند. سقف پلی کربنات در حفاظ صانعان تولید می شود براساس قیمت و نرخ واحد اتحادیه یا نهادهای مصوب نظارتی تعیین شده و از این رو دیگر نگران هزینه های گزاف نباشید.

سقف شیروانی

 

در صورتی که به دنبال سردرب حیاط شیک و جدید هستید می توانید از تنوع سردرب حیاط بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که سرددب حیاط شیک و جدید سبب می شود تا حس مدرنیته و زیبایی به نمای ساختمان شما اضافه شود. سردرب حیاط نمای ساختمان را زیبا کرده و همچنین سبب می شود تا درب حیاط در برابر بارش باران و برف آسیب نبیند.

سردرب حیاط ویلایی و خانه های مسکونی یا آپارتمانی و همچنین خانه باغ ها بسیار متنوع هستند. با وجود سردرب حیاط نمای فوق العاده زیبا به ساختمان ببخشید. وجود سردرب حیاط سبب می شود تا ببینده از فواصل دور محصور سردرب ساختمان شما شده و از این رو نمای ساختمان خود را به یک نماد تبدیل کنید.  سردرب حیاط با طرح های متنوع و گوناگون نه تنها سبب می شود تا شما ارزش خانه خود را افزایش دهید، بلکه مزیت های دیگری مانند محافظت از درب حیاط؛ نورگیر و باران گیر است.

 

قیمت سردرب حیاط

سردرب حیاط با قیمت مناسبی که دارد، سبب می شود تا شما به راحتی بتوانید آن را خریداری کنید. اما نکته مهم این است که کیفیت سردرب حیاط بسیار مهم است. کیفیت را فدای هزینه کم آن نکنید. شرکت ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع سر درب حیاط توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان داشته باشد و همچنین شرکت حفاظ صانعان قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و شما برای سردرب حیاط قیمت مناسبی را برای آن می پردازید.

 

سردربنتیجه گیری از خرید سردرب ویلا و حیاط

سردرب ویلا برای ساختمان شما زیبایی را رقم می زند. اگر به دنبال سر درب شیک و مدرن هستید می توانید بهترین سردرب را در ایران سازه مشاهده کنید.  از نظر ظاهری و زیبایی و جذابیت سردرب های متنوعی در حفاظ صانعان تولید می شود. شما می توانید انواع سردرب فلزی یا طرح چوب و همچنین سردرب با طرح آردواز یا سایر مواد دیگر را برای ساختمان خود درخواست کنید. سردرب ساختمان شما می تواند یا به صورت شیب دار کار شود و یا به صورت قاب دور کار یا نمای فلزی باشد. همچنین سردرب ویلا می تواند به صورت بیرونی یا زیرکار کار شده باشد. توجه داشته باشد که در حفاظ صانعان از مواد سبک تر با اسقامت بالا برای ساخت سردرب استفاده می شود. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که رنگ پذیری و جذابیت بالای سردرب ساختمان در شرکت ایران سازه رعایت می شود.

انواع سردرب با طراحی ها شیک و همچنین کیفیت بالای ساخت سبب می شود تا سردرب ساختمان یا ویلای شما یکی از بهترین ها باشد. سردرب شیک با مواد سبک و با کیفیت سبب می شود تا شما با یک تیر دو نشان بزنید. با وجود سردرب مدرن و با کیفیت هم می توانید نمای خانه را زیبا تر از قبل کنید و هم اینکه به دلیل مرغوب بودن متریال می توانید تا سالیان متمادی از سردرب ویلای خود بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *