خرید حفاظ دیوار نیزار

قیمت حفاظ نیزار | نرده حفاظ ساختمان ✓ خرید نرده نیزاری حفاظ صانعان

حفاظ نیزار دارای ویژگی های خاصی است. اولین چیزی که در این حفاظ ها دیده می شود، شکل متفاوت ان با سایر نرده حفاظ ها است. حفاظ نیزار در پایین از قوس نیم دایره تشکیل شده و در قسمت بالا به یک خم اس مانند ختم می شود.  در هر متر از این نرده حفاظ دیوار ۵ عدد از این قطعه یعنی همین قوس نیم دایره به همراه بخش بالایی آن به کار می رود. این حفاظ مانند سایر نرده حفاظ ها به صورت قرینه به کار می روند. برای ساخت این نرده حفاظ ازمیلگردهای شماره ۱۰ استفاده شده و میله اصلی شماره ۴۵ دارد که از پایین به سمت بالای حفاظ جوش داده شده است.

حفاظ نیزار هم در قسمت پائین و بالا دارای دو عرض ۶۰ سانت است و به همین دلیل ورود را بسیار سخت کرده است و به سارقین از همان ابتدا نشان می دهد که هیچ راه عبوری برای آنها وجود ندارد.

قیمت حفاظ دیوار نیزار

طبیعتا هر چه ارتفاع و تراکم یک حفاظ بیشتر باشد میل گرد بیشتری مصرف شده و وزن حفاظ نیز بالاتر میرود طبعا قیمت بالا تری خواهد داشت. با توجه به شرایط ساختمان و میزان امنیت لازم باید تراکم و ارتفاع و عرض بیشتری برای ساختمان به کار گرفت. استاندارد به کار رفته در ساخت حفاظ نیزار از ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی متر برای ارتفاع است. برخی از فروشندگان با طراحی حفاظ نیزار غیراستاندارد و در ارتفاع یا عرض های بسیار کم امنیت ساختمان را به کلی زیر سوال می برند. این شرکت با بهترین تکنسین ها  و دارا بودن تجهیزات و ماشین آلات روز بهترین حفاظ دیوار نیزار را تولید می کند.

نرده حفاظ نیزار
قیمت حفاظ نیزار

قیمت نرده حفاظ نیزار

حفاظ نیزار براساس تراکم، ارتفاع، عرض شاسی و متریال استفاده شده در ساخت آن قیمت گذاری می شود. همچنین به طور کلی وزن هر متر نرده حفاظ نیزار محاسبه می شود و بر همین اساسا قیمت آن تعیین می شود. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و به همین دلیل قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

حفاظ نیزار، یکی از انواع نرده حفاظ های روی دیوار است که بعد از نرده حفاظ بوته ای طراحی شد. بیشترین دلیل طراحی ساده این نوع حفاظ در عین ساده بودن برای ارتفاع های بالاتر از ۱۰۰ سانت طراحی شده است

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *