حفاظ پنجره شیک

حفاظ پنجره ساختمان یعنی امنیت بی پایان

خانه شما اگر امنیت نداشته باشد پس می توان گفت آسایش نیز از آنجا رخت می بنند. خانه را باید با محصولات ایمنی مانند نرده حفاظ پنجره و یا حفاظ روی دیوار مانند نرده شاخ گوزنی ، یا نرده حفاظ لیلیوم و نیزار، سرنیزه یا بوته ای و .. ایمن کرد. حفاظ روی پنجره نیز سبب شده تا هم سارقان ناامید شوند و هم اینکه مانع از سقوط می شود.

حفاظ پنجره متحرک و نرده برای تراس همگی در حفاظ صانعان تولید می شود. محافظ پنجره شیک و جدید آهنی یا استیل و همچنین طرح فرفورژه همگی در حفاظ صانعان ساخت و عرضه می شود.

 

حفاظ پنجره شیک

 

امنیت ساختمان و پنجره یا تراس و پله خود را با حفاظ های ایمن و محکم تضمین کنید. آنچه که در انتخاب حفاظ برای پنجره اهمیت دارد، استحکام آن است. زیرا باید جلو سقوط را بگیرد و در عین حال قابل خم شدن یا برش نباشد.

نرده حفاظ پنجره داخل یا حفاظ پنجره از پشت برای پنجره ها امری ضروری است. زیرا هم مانع از سقوط شده و هم مانع از ورود سارقین به منزل می شود.

حفاظ پنجره مدرن و با کیفیت

حفاظ پنجره ساده و شیک زیبایی را به خانه شما می آورد.

طرح حصار پنجره شیک و حفاظ پنجره ساده و شیک یکی از مواردی بوده که روی نمای خانه بسیار تاثیر گذار است. از آن جایی که نرده آهنی باید علاوه بر حفظ امنیت ، زیبایی نیز داشته باشد بنابراین در انتخاب نرده فرفورژه و یا استیل به جلوه آن نیز توجه کنید. در حفاظ صانعان با توجه به اینکه به جنبه های زیبایی شناسی بسیار توجه می شود .

* از این رو در با انتخاب این شرکت برای ساخت نرده دیگر نگران جلوه و نمای خانه نباشد. *

قیمت حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره متحرک و نرده حفاظ پنجره دوجداره همگی براساس قیمت نرخ اتحادیه تعیین می شود. با توجه به اینکه حفاظ پنجره فرفورژه یا استیل یا آهنی باشد؛ و ابعاد پنجره ها، هزینه ها متغیر می شود.

در حفاظ صانعان قیمت نرده یا حفاظ پنجره ریلی یا کشویی و همچنین حفاظ پنجره از داخل و.. براساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای مربوطه تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه های سربه فلک کشیده در شرکت های دیگر نباشید. زیرا در حفاظ صانعان قیمت براساس نرخ تعیین می شود.

 

نرده حفاظ پنجره

کیفیت نرده پنجره برای پنجره های ساده و پنجره دوجداره

حفاظ آهنی برای پنجره دوجداره یا پنجره معمولی در ویلا یا ساختمان و … در حفاظ صانعان با کیفیت بالا و متریال مرغوب تهیه می شود. زیرا شعار حفاظ صانعان کیفیت بالا قیمت مناسب و رضایت مشتری و در نتیجه فروش بیشتر است. از این رو رنگ های کوره ای و رنگ های الکترواستاتیک و همچنین جوشکاری با co2 از مواردی بوده که در ساخت محافظ آهنی پنجره مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تماس با نمایندگی فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

نرده حفاظ پنجره

 

 

محافظ آهنی ساختمان برای پنجره هم می تواند طرح های مدرن و کلاسیک و هم طرح های ساده داشته باشد. از این رو شما باید به سبک سلیقه خود و نمای ساختمان یکی از نرده پنجره ساختمان را انتخاب کنید.

در حفاظ صانعان حفاظ پنجره سه نقش مهم را ایفا می کند. امنیت برای ممانعت از ورود افراد ، امنیت برای جلوگیری از سرقت افراد و همچنین زیبایی نمای ساختمان. برای اینکه حفاظ زیبا و شیک متناسب با نمای ساختمان داشته باشید، کافیست با حفاظ صانعان با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *