قیمت نرده پنجره آهنی

محافظ پنجره شیک و جدید

نرده حفاظ شیک و جدید پنجره همان چیزی است که دنبال آن هستید در نظر داشته باشید که نصب محافظ پنجره مانع از این می شود که سارقین وارد خانه شوند و سارقین با دیدن حفاظ با کیفیت و ایمن از ورود به خانه ناامید می شوند.

نرده حفاظ پنجره شیک می تواند در جنگ در برابر سارقین سربلند دربیاد. نرده محافظ شیک و جدید پنجره توانسته است روش عالی برای محافظت از خانه های شما باشد. کیفیت ساخت نرده حفاظ پنجره در حفاظ صانعان به گونه ای است که شما تا سالیان زیادی می توانید از این محصول استفاده کنید.

نرده آکاردئونی پنجرهامنیت، کیفیت و زییایی در ساخت حفاظ پنجره رعایت می شود تا شما بتوانید مدت های مدیدی از این نرده حفاظ استفاده کنید.

انواع نرده حفاظ پنجره شامل: نرده محافظ پنجره فرفورژه – استیل، طرح فانتزی- طرح های ساده و مدرن – محافظ پنجره طرح چوب – مدل کلاسیک – سطلنتی و … از انواع صنایع ساخته شده در حفاظ صانعان است.

قیمت نرده حفاظ پنجره شیک

نرده حفاظ پنجره شیک براساس مدل و جنس و همچنین براساس ابعادی که دارد قیمت متغیری دارد. در حفاظ صانعان قیمت محافظ پنجره براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و از این رو شما دیگر نگرانی در این زمینه ندارید. زیرا قیمت ها براساس نرخ مصوب است و هزینه گزافی پرداخت نمی کنید.

حفاظ پنجره شیکنتیجه گیری از خرید نرده حفاظ پنجره شیک و جدید

نرده حفاظ اهنی پنجره در دو نوع کشویی یا ثابت است. نوع محافظ پنجره کشویی به این صورت است که به صورت درب آکاردئونی باز و بسته می شود و متحرک است. محافظ پنجره ثابت اما پشت پنجره فیکس می شود و غیر متحرک است. امروزه برخی از افراد برای اینکه بتوانند از پشت فضای پنجره استفاده کنند از حفاظ پنجره متحرک بهره می برند.

برای تماس با کارشناس فروش و بازدید و رایگان از محل با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *