مدل حفاظ های سرنیزه سنتی با امنیت بالا

حفاظ سرنیزه آبشاری و سرنیزه کج دو مدل قدمی حفاظ های سرنیزه هستند که توانسته اند امنیت بالایی را ایجاد کنند و در عین حال زیبایی خاصی نیز به خانه شما ببخشند. به صورت کلی حفاظ دیوار را می توان در دو دسته حفاظ کلاسیک و حفاظ مدرن تقسیم کرد. از این حفاظ ها برای پیشگیری از ورود سارقین و همچنین برای جلوگیری از ورود حیوانات استفاده می شد. بلندی و ارتفاع حفاظ سرنیزه توسط مشتریان تعیین می شد و هر فردی هر ارتفاع که مدنظر داشت برای برقراری امنیت خانه خود سفارش می داد.

امروزه نیز از این حفاظ برای برقراری امنیت استفاده می شود. حفاظ های سرنیزه ای و سرکج برای دیوارهای کوتاه جذاب هستند و می توانند تا حد زیادی امنیت خانه را تضمین کنند. حفاظ سرنیزه در ترکیب با حفاظ سرنیزه و حفاظ شاخ گوزنی تولید می شود که از امنیت بالایی برخوردار هستند. طول هر شاخه این حفاظ دست کم دو متر و با سرنیزه های پرسی است.

برای بیشتر کردن امنیت حفاظ از حفاظ سرنیزه به صورت هلالی استفاده میشود و به شکل آبشاری از نیزه ها متصل می کنیم. به این ترتیب امنیت حفاظ را بالا می بریم تا به سادگی نشود از آن عبور کرد.

قیمت نرده حفاظ سرنیزه
قیمت نرده حفاظ سرنیزه

قیمت نرده حفاظ سرنیزه

حفاظ سرنیزه یا حفاظ سرنیزه ای خم از قدیمی ترین حفاظ های روی دیوار است. این حفاظ همچنان جایگاه خود را برای برقرای امنیت در خانه های شما حفظ کرده است. حفاظ سرنیزه براساس مدلی که دارد، یعنی اگر به شکل یک یا دو طرفه یا سه طرفه تولید شده است قیمت گذاری می شود. قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده و بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که تراکم، ارتفاع و همچنین متریال به کار رفته در ساخت حفاظ روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

خرید حفاظ سرنیزه

هرچقدر امنیت نرده حفاظ هایی که استفاده می کنید بیشتر باشد، راه را برای سارقین سختتر می کنید. اگر به دنبال امنیت و در عین حال زیبایی نمای ساختمان خود هستید، بهترین انتخاب خرید حفاظ دیوار سرنیزه است. این حفاظ هم قیمت و هم امنیت بالایی را ایجاد می کند که برای ساختمان های شما بسیار مهم است. البته شما میتوانید از حفاظ هایی ساده سنتی مانند سرنیزه ای استفاده کنید و آن ها را با تراکم پایین نیز استفاده کنید که در نهایت هزینه های شما بسیار بیشتر خواهد شد و کاربرد آن ها نیز برای دیوار های کوتاه بیشتر است. اگر شما در محلی خارج از شهر زندگی میکنید، بهترین انتخاب شما حفاظ های شاخ گوزنی و یا بوته ای با تراکم های بالاست و ارتفاع بیشتر استفاده کنید تا خیالتان از بابت امنیت راحت باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *