نرده نیزار

حفاظ دیوار نیزار راهی برای افزایش امنیت ساختمان

از آن جایی که نرده حفاظ نیزار از نیزارهای موجود در طبیعت بهره برده است، بنابراین نما و جلوه ای زیبا را برای ساختمان فراهم می کند و در عین دیوار حیاط شما را همچون سدی محکم در برابر سارقین می سازد.

محافظ دیواری نیزار یا نی زار بسیار طرحی زیبا و مسحور کننده داشته و حفاظت بی مثالی را فراهم می کند. تراکم حفاظ نیزار ۸ الی ۱۶ ردیف می باشد و طول هر شاخه ۲ متر می باشد. ارتفاع نرده حفاظ مدل نیزار از ۷۰ تا ۱۲۰ می باشد. همچین عرض حفاظ از ۴۰ تا ۷۵ سانتی متر متغیر می باشد. این حفاظ به صورت آبشاری در شرکت تولید کننده نرده حفاظ ساخته می شود.

نرده محافظ فلزی نیزار

رنگ نرده نیزار یا حفاظ نیزار براساس سایر فاکتورهای ساختمان مانند رنگ درب حیاط و یا نمای ساختمان در نظر گرفته می شود، رنگ های الکترواستاتیک و پودری حفاظ نیزار یا آبشاری ویژگی ممتاز این نرده ها را سبب می شود.

 

قیمت نرده حفاظ روی دیوار نیزار

نرده حفاظ نیزار یا نی زار از میلگردهایی با قطر ۱۰ یا ۱۲ میلی متر با نوک های بسیار تیز و برنده ساخته می شود و همین امر سبب افزایش ضریب امنیتی نرده نیزار شده است.

ارتفاع نرده نیزار، عرض شاسی، ضخامت و پروفیل شاسی از مواردی است که روی قیمت نرده حفاظ نیزار تاثیر می گذارد.

لیست قیمت نرده بالای دیوار مدل نیزار یا آبشاری در حفاظ صانعان به صورت به روز قرار دارد. قیمت نرده نیزار در آراد حفاظ براساس تراکم ، وزن و همچنین میزان ضخامتی که برای میلگردها تعیین می شود متغیر است.

نرده دیوار نیزار

نتیجه گیری از حفاظ نیزار

دیوار ساختمان شما به یک نگهبان نیاز دارد. چه نگهبانی بهتر از حفاظ ساختمان طرح نیزار که ایده خود را از طبعیت وحشی الهام گرفته است. مگر می شود از بین نرده های تیز نیزار عبور کرد!

  • در حفاظ صانعان نیزارهای تیز و برنده از رنگ های الکترواستاتیک بهره مند می شوند.
  • جوشکاری CO2 نیز سبب شده تا نتیجه کار ظریف و تمیز در آید.
  • مشاوره و بازدید رایگان نیز از دیگر خدمات این شرکت می باشد.
  • برای تماس کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *