حفاظ پنجره فرفورژه

نرده حفاظ پنجره و عوامل موثر بر قیمت محافظ ها

به طور معمول نرده حفاظ پنجره باید به صورت ایمن روی پنجره ها نصب شوند. معمولا از دو روش در رنگ آمیزی قطعات فلزی استفاده می شود. رنگ های پودری الکترواستاتیک یا رنگ های کوره ای به مراتب مقاومتر از رنگ های روغنی هستند. از ویژگی های برتر رنگ های کوره ای می توان به فراگیری تمام نقاط قطعه به رنگ اشاره کرد. در روش رنگ آمیزی پودری الکترواستاتیک با دستگاه پاشش رنگ به صورت پودر به تمامی سطح حفاظ آغشته می کنیم. سپس با کمک الکتریسیته رنگ پودری به طور یکنواخت به تمام سطح حفاظ پنجره جذب می شود.

تاثیرات استفاده از حفاظ پنجره به قدری بالا است که اگر اهمیت آن را بدانید همین الان برای خرید آن اقدام می کنید. بعد از مدتی طولانی اگر تصمیم گرفتید از خانه خارج شوید و به سفری بروید، اموال را با خود که نمی توانید ببرید، بنابراین سارق به راحتی می تواند وارد خانه شود تا اموالی که شما سال های زیادی برای آن تلاش کرده اید را یک شبه به دست آورد.

نرده حفاظ پنجره شیک
نرده حفاظ پنجره شیک

 

خانه شما اگر امنیت نداشته باشد پس می توان گفت آسایش نیز از آنجا رخت می بنند. خانه را باید با محصولات ایمنی مانند نرده حفاظ پنجره و یا حفاظ روی دیوار مانند نرده شاخ گوزنی ، یا نرده حفاظ لیلیوم و نیزار، سرنیزه یا بوته ای و .. ایمن کرد. حفاظ روی پنجره نیز سبب شده تا هم سارقان ناامید شوند و هم اینکه مانع از سقوط می شود.

حفاظ پنجره متحرک و نرده برای تراس همگی در حفاظ صانعان تولید می شود. محافظ پنجره شیک و جدید آهنی یا استیل و همچنین طرح فرفورژه همگی در حفاظ صانعان ساخت و عرضه می شود.

حفاظ پنجره مدرن و شیک

برای انتخاب یک حفاظ پنجره باید اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشید. انواع حفاظ پنجره از جمله حفاظ پنجره فرفورژه و طرح حفاظ پنجره ساده و شیک در بازار موجود است. برای امنیت ساختمان و افزایش زیبایی نمای خانه می توانید یک نرده حفاظ پنجره شیک و جدید انتخاب کنید.

ساخت و تولید حفاظ پنجره در طرحهای مختلف ساده و شیک انجام می شود. حفاظ پنجره مدرن و دوجداره نوعی نرده آهنی که از تعدادی پروفیل یا چندین تکه از فلز که می تواند آلومینیوم باشد یا آهن و یا فولاد ساخته شده باشد. کار نرده آهنی پنجره محفاظت از ساختما است. این حفاظ دارای ظاهرهای مختلفی است که برای سلیقه های متفاوتی ساخته می شود.

قیمت نرده حفاظ پنجره
قیمت نرده حفاظ پنجره

 

قیمت نرده حفاظ پنجره ساده و شیک

امروزه انواع مختلفی از حفاظ پنجره دوجداره ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای ظاهر های مختلفی می باشند و از فلزات مختلفی نیز ساخته می شوند در ادامه با انواع مختلفی از حفاظ پنجره ضد سرقت آشنا خواهید شد. قیمت نرده حفاظ پنجره در شرکت حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی دارد. برای خرید از این شرکت می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره

انواع حفاظ پنجره در جلوگیری از سرقت و همچنین سقوط کودکان نقش دارند. نصب حفاظ آهنی پنجره و نرده حفاظ پنجره یک اقدام پیشگیرانه است که جلوی مشکلات بعدی را می گیرد اما بحث هزینه ها را هم نمی توان نادیده گرفت. هزینه ساحت و نصب حفاظ آهنی پنجره متفاوت است و موارد متعددی روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *