قیمت حفاظ نرده لیلیومی

قیمت نرده حفاظ روی دیوار طرح گل لیلیوم

حفاظ ساختمان سبب افزایش امنیت ساختمان است. از انواع نرده حفاظ آهنی بالای دیوار می توان به نرده فلزی لیلیوم اشاره کرد. نحوه ساخت و نصب حفاظ لیلیوم در حفاظ صانعان به گونه ای است که امنیت ساختمان و یا ویلا و تمام فضاهای باز ساختمان شما را تامین می کند.

 

دیوار خود را با نرده لیلیوم هم ایمن کنید و هم زیبا! حفاظ دیوار یا حصار آهنی که برای باغ یا دیوار ویلا و همچنین آپارتمان و اداره ها به کار می رود باید هم غیرقابل نفوذ و خم شدن باشد و هم اینکه بتواند زیبایی و نمای ساختمان را حفظ کند.

خرید نرده حفاظ لیلیومی

بنابراین نرده دیوار آهنی یا حصار فلزی که این ویژگی ها را داشته باشد، نرده دیوار لیلیومی گل دار است. تصور گل های زیبای طبیعت بر روی دیوار که دو نقش را همزمان با هم بازی می کنند جالب و زیبا است. هم ایمنی و حفاظت را برعهده دارند و هم شکیل کردن نمای ساختمان را !

در ساخت نرده آهنی لیلیوم بالای دیوار از میلگرد شماره ۱۰ استفاده می شود. همچنین شاسی پروفیل که در زیر نصب می شود تا حفاظ های ساخته شده به زییایی و در یک خط قرار گیرند نیز ۲۰ در ۳۰ می باشد.

 

قیمت حفاظ لیلیومی در تهران کرج و اصفهان و…

در حفاظ صانعان قیمت ساخت و نصب نرده حفاظ دیوار براساس قیمت و نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. از آن جایی که قیمت حفاظ لیلیومی به تراکم و وزن آن نیز بستگی دارد. شما می توانید لیست قیمت را براساس تراکم حفاظ لیلیومی در سایت مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید و درخواست اطلاعات و نمونه تصاویر داشته باشید.

انواع حفاظ مدرن و جدید

حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ، حفاظ سرنیزه و حفاظ نخل مرداب و.. همگی در حفاظ صانعان و با قیمت مصوب ساخته و نصب می شود. هر یک از این حفاظ های دیواری می تواند امنیت ساختمان یا ویلا و همچنین باغ و خانه باغ شما را تعیین کند.

نرده حفاظ لیلیومی

بهترین حفاظ دیواری برای ویلا

ویلا و سایر فضاهای باز نیاز به محافظ دیواری دارد. قیمت نرده دیوار ساختمان سبب می شود تا ساختمان شما امنیت بالایی داشته باشد.

نرده لیلیوم یکی از مواردی است که مشتری برای خرید آن شک نمی کند زیرا به گونه ای طراحی شده است که هیچ جنبده ای نمی تواند از لابه لای تارهای در هم تنیده آن عبور کند! میلگردها به گونه ای در هم تنیده شده اند و جوشکاری آنان به گونه ای است که غیر قابل خم شدن و همچینن برید شدن می باشند.

انواع نرده آهنی یا حصار یا گارد دیوار برای حفاظت که از تراکم و وزن قابل قبولی نیز برخوردار است در حفاظ صانعان تولید و به سراسر کشور عرضه می شود. مشاوره و بازدید رایگان نیز در این شرکت وجود دارد.

برای تماس کافیست با شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *