امنیت نرده حفاظ دیوار بوته ای

نرده حفاظ دیوار بوته ای یکی از امن ترین حفاظ های دیوار است که برای آپارتمان یا ساختمان های مسکونی یا اداری و نظامی استفاده می شود. امنیت حفاظ بوته ای به نوع چینش و تعداد میلگردها بستگی دارد. در صورتی که در تولید نرده حفاظ بوته ای از میلگرد شماره ۱۰ استفاده شود و میلگردها نوک تیز باشد و همچنین تراکم حفاظ ها استاندارد باشد آنگاه امنیت زیادی به همراه دارد.

 

مهمترین مسئله در انتخاب حفاظ دیوار بوته ای این است که امنیت زیادی به همراه داشته باشد. بدون برقراری امنیت، نرده حفاظ بوته ای هیچ کارایی ندارد. هزینه کردن برای افزایش امنیت نرده بوته ای در هر ارتفاع و تراکمی با هر قیمتی لازم است. شما با پرداخت هزینه می توانید از اموال و سرمایه خود نگه داری کنید. پس این مسئله را جدی بگیرید.

حفاظ دیوار بوته ای
حفاظ دیوار بوته ای

نحوه ساخت نرده حفاظ دیوار بوته ای

در ساخت نرده حفاظ دیوار بوته ای باید استاندارد رعایت شود. همچنین باید از متریال مرغوب و میلگردهای با کیفیت و رنگ آمیزی با مواد عالی استفاده شود.جوشکاری در ساخت نرده حفاظ دیوار بوته ای بسیار اهمیت دارد. استانداردهای ساخت حفاظ دیوار بوته ای شامل: اندازه میلگردها، فاصله میلگردها، ارتفاع و عرض حفاظ است.

برای اینکه استانداردها در ساخت نرده حفاظ دیوار بوته ای رعایت شود باید جوشکاری با کربن دیک اکسید یا co2  باشد و همچینن رنگ های کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی نرده حفاظ استفاه شود.

حفاظ دیوار بوته ای
حفاظ دیوار بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای به فاکتورهای بسیار متعددی بستگی دارد. مهمترین فاکتور در تعیین قیمت حفاظ بوته ای ارتفاع و تراکم آن است. همچنین نوع میلگرد به کار رفته در ساخت حفاظ دیوار بوته ای نیز می تواند به این امر کمک کند. حفاظ بوته ای که از میلگرد با قطر بیشتر و یا ارتفاع بیشتر ساخته شده باشد یا حفاظ بوته ای که از استیل ضد زنگ یا فولاد گالوانیزه ساخته شده باشد قیمت های متغیری دارد. برای تعیین قیمت باید نوع حفاظ مدنظر تعیین شود تا قیمت گذاری آن انجام شود.

حفاظ بوته ای روی دیوار خانه ها، باغ ها، ویلاها، منازل مسکونی و تجاری، فروشگاه ها، پادگان ها و … کاربرد دارد. پس بهترین حفاظ را برای خود انتخاب کنید.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *