نرده حفاظ دیوار نخل مرداب با رنگ آمیزی بی نظیر و امنیت منحصر به فرد

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب می تواند امنیت بی نظیری را برای مشتریان به ارمغان آورد زیرا در این حفاظ تراکم میلگردها به گونه ای است که اجازه عبور را به سارقین نمی دهد. حفاظ نخل مرداب به دلیل تعدد گل های موجود روی شاخه های خود، از امنیت زیادی برخوردار است.

حفاظ دیوار نخل مرداب در رنگ های مختلفی تولید می شود که نظر مشتریان در این زمینه اعمال می شود. رنگ های معمول نرده حفاظ دیوار نخل مرداب از سفید گرفته مشکی یا قهوه ای سوخته، طلایی و …. متفاوت است. رنگ های به کار رفته در ساخت نرده حفاظ دیوار نخل مرداب رنگ های کوره ای الکترواستاتیک است که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند.

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب
قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

 

ابعاد طولی حفاظ دیوار نخل مرداب یک متر است این نرده باید به فاصله های دقیق در کنار هم چیدمان شوند تا در نهایت یک ریتم اصلی و زیبا را ایجاد کند که هم نمای خانه شکیل شود و هم امنیت برقرار شود. وزن حفاظ دیوار نخل مرداب در هر متر بین ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم است. نرده حفاظ دیوار نخل مرداب بین ارتفاع ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر متغیر است که براساس نظر مشتری تعیین یم شود.

در صورتی که به دنبال خرید یک نرده حفاظ ایمن و در عین حال قیمت مناسب هستید، نرده حفاظ دیوار نخل مرداب بهترین انتخاب است.

 

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب
قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. توجه داشته باشید که حفاظ دیوار نخل مرداب براساس ابعاد مانند ارتفاع، تراکم و همچنین نوع رنگ آمیزی یا جوشکاری تعیین قیمت می شود. برای مثال استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک سبب می شود قیمت افزایش یابد زیرا این رنگ ها کیفیت بیشتری دارند. همچنین نوع جوشکاری در تعیین قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب تاثیر گذار است.

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب بهترین انتخاب برای برقراری امنیت ساختمان های شما است. با توجه به اینکه این نرده هم زیبایی و هم امنیت بالایی به همراه دارد در نتیجه شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *