درب آکاردئونی خوب

چیزهایی که باید درباره یک درب آکاردئونی خوب بدانید

درب آکاردئونی

 

در آکاردئونی
در آکاردئونی
در آکاردئونی
نقش و نگار روی در آکاردئونی
در آکاردئونی
ایجاد نقش روی در آکاردئونی

 

چیزهایی که باید درباره یک درب آکاردئونی خوب بدانید

درب آکاردئونی خوب :

  1. قسمت ریلی درب های آکاردئونی باید روان باشد، هنگام خرید به این المان حتماً توجه کنید! چرا که ممکن است باعث شود درب با سر و صدا باز و بسته شود که این یک پوئن منفی برای درب آکاردئونی خوب محسوب می شود.
  2. درب های آکاردئونی سه گل یکی از حفاظ های استاندارد و مناسب می باشد؛ اما اگر به طور ویژه ای می خواهید دست سارق از میان حفاظ عبور نکرده و ابدا به آن طرف نرسد بهتر است از درب آکاردئونی پنج گل که اصطلاحاً به آن درب دوجداره می گویند، بهره ببرید. درب آکاردئونی پنج گل بیشتر مناسب قسمت هایی است که دربی ندارند و یا انبار ها که لازم است سارق نتواند دست بیاندازد و به راحتی چیزی را از آن سو بردارد. در این میان دربی که کمتر از سه گل باشد، امنیت فوق العاده پایینی داشته و استفاده از آن توصیه نمی شود.
  3. در یک درب آکاردئونی خوب از پرچ های مناسبی استفاده شده و در بهترین حالت این پرچ ها مخفی شده اند تا سارق نتواند با دست یابی به آن شیرازه در را از هم بپاشد.
  4. در یک درب آکاردئونی خوب از قفل های توکار ( قفل های سوئیچی) استفاده شده است. ما در ساخت یک حفاظ مرغوب تمام نکته ها را رعایت کرده و یک حفاظ ایمن و محکم می سازیم؛ اما این حفاظ هنوز یک پاشنه آشیل دارد و آن قفل آن است. محل نصب قفل اگر به صورت یک فلز خمی باشد که قفل از آن عبور کرده، به راحتی می تواند باز شود. تنها کافی است که آن حلقه بریده شود! ما در حفاظ صانعان به منظور بهتر و ایمن ساختن درب های آکاردئونی از قفل های توکار استفاده می کنیم. به این ترتیب سارقین به قفل ها دسترسی نخواهند داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *