سقف شیروانی آردواز

آردواز | قیمت سقف شیروانی در تهران – معرفی انواع آردواز

آردواز یک مخلوط از موادی مانند سیمان، آزبست، الیاف معدنی و … است. آردواز به عنوان مصالح ساختمانی پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی کاربرد دارد.

آردواز برای پوشش سقف ساختمان به دلیل سیمانی که دارد بسیار انتخاب محکم و مقاومی است. البته که این محصول با توجه به طرحی که دارد نمای ساختمان را شیک و زیبا جلوه می دهد. همان طور که می دانید نمای یک ساختمان خصوصا سقف شیروانی بسیار به چشم ببینده خودنمایی می کند.

البته توجه کنید که آردواز همان سقف شیروانی نیست بلکه پوششی است که برای سقف های شیروانی یا حتی سردر، آلاچیق و …. استفاده می شود.

آردواز امروز به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شده است. این محصول با تنوع رنگی بالایی که دارد، سبب می شود سقف خانه شما زیبا تر از قبل جلوه کند. سقف های شیب دار از پرکاربردترین سقف های ساختمانی است.

آردواز برای افزایش مقاومت ساختمان و همچنین زیبایی به کار می رود.  آردواز که از الیاف مصنوعی و همچنین سیمان، مواد شیمایی و … استفاده می شود سبب افزایش حفاظت از نما می شود.

آردواز شیک و جدید
قیمت آردواز

قیمت آردواز سقف شیروانی در حفاظ صانعان

در حفاظ صانعان قیمت آردواز سقف شیروانی به شرح زیر است:

در نظر داشته باشید که این محصول از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است، در نتیجه برخورداری از آن و هزینه کردن برای آن امری هوشمندانه است. قیمت آردواز در براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. همچنین براساس مساحت مورد نیاز نیز قیمت دسخوش تغییرات می شود.

 

اردواز سقف شیروانی قیمت
قیمت آردواز

نتیجه گیری از خرید سقف سایبان آردواز

نتیجه گیری از خرید سقف سایبان آردواز به شرح زیر می باشد:

یکی از راه کارهایی که باید برای زیبایی و دوام نمای ساختمان به کار برد،  استفاده از سایبان و یا سقف شیروانی است. آردواز در برابر باران، گرد و خاک و… مقاوم می باشد. طراحی کلاسیک و سبک وزن بودن این محصول آن را به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل کرده است.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *