خرید نرده حفاظ لیلیومی

حفاظ لیلیومی از شکیل ترین نرده روی دیوار است.

نرده روی دیوار طرح لیلیومی به شکل گل لیلیوم می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که هر بوته این حفاظ از ۱۵ عدد گل تشکیل می شود. البته تعداد گل ها براساس سلیقه و نظر مشتری کم و زیاد می شود.

همچنین برای ساخت این نرده از میلگرد شماره ۱۰ استفاده می شود. این حفاظ زیبا از نظر طرح به گونه ای است که امنیت بالایی را برای ساختمان فراهم می کند.

نرده گل دار لیلیومی یکی از بهترین حفاظ های ساختمان است. این حفاظ سبب شکیل شدن نمای ساختمان شده و با گل های زرد رنگ یا قرمز رنگی که دارد، زیبایی خاصی به ساختمان شما می دهد.

طراحی حفاظ لیلیومی به گونه ای است که پایین آن به صورت پیازی شکل است و ارتفاع آن که شاخ و برگ و گل ها هستند، سبب افزایش ضریب ایمنی می شود.

نرده حفاظ لیلیومیقیمت نرده لیلیومی در حفاظ صانعان

قیمت نرده لیلیومی در حفاظ صانعان  به شرح زیر می باشد:

حفاظ آهنی لیلیومی نسبت به دیگر حفاظ ها از قیمت بیشتری برخوردار است. زیرا هم طرح و نمای خاصی دارد و هم اینکه وزن سنگین تری دارد. در نظر داشته باشید که تمامی محصولات موجود در حفاظ صانعان براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت ها مقرون به صرفه است.

نرده روی دیوار لیلیوم و شاخک های آن به گونه ای طراحی شده که هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار را نمی دهد.

در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی دارد. قیمت حفاظ لیلیومی به طرح، تعداد گل ها و همچنین نمره میلگرد و …. بستگی دارد.

قیمت نرده حفاظ لیلیومی

نتیجه گیری از خرید نرده روی دیوار طرح لیلیومی

نتیجه گیری از خرید نرده روی دیوار طرح لیلیومی در ادامه شرح داده شده است:

از آن جایی که نرده گل دار لیلیومی هم وظیفه امنیت و هم وظیفه زیبایی ساختمان را برعهده دارد، از این رو در بین مشتریان بسیار پرطرفدار شده است. البته در نظر داشته باشید که این نرده هم با گل و هم بی گل طراحی و ساخته می شود.

برای تماس و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *