بهترین درب آکاردئونی بهترین حفاظ آپارتمان

حفاظ آکاردئونی در جلوی درب بسیاری از واحدهای اپارتمانی و اداره ها نصب می شود. بهره گیری از درب آکاردئونی سبب افزایش امنیت ساختمان و خانه می شود. با تقویت درب ویلایی یا درب آپارتمان توسط حفاظ درب آپارتمان، اسوده خاطر شوید و با امنیت خاطر خانه خود را ترک کنید.

حفاظ کشویی آکاردئونی حفاظی متحرکی است که به عنوان حفاظ گارد آهنی نیز شناخته می شود. این حفاظ به صورت ریلی روی ریل های تعبیه شده در بالا و پایین حرکت می کند و جای بسیار کمی را می گیرد. محافظ دیلم آپارتمانی بر روی تمامی درب های آکاردئونی نصب می شود و از این رو این درب ضد سرقت می شود.

 

حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی

 

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید

قیمت درب آکاردئونی ساختمان براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. یکی از فاکتورهای مهم در قیمت دهی درب آکاردئونی، نوع و طرح آن و چند لایه بودن این درب است. در نظر داشته باشید که حفاظ آکاردئونی در مدل و ارتفاع یا ابعاد مختلف تولید می شود و هر یک می تواند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد. جوشکاری و برشکاری با کیفیت و متریال به کار رفته نیز در قیمت نهایی حفاظ درب آپارتمان موثر است.

 

 

حفاظ آکاردئونی شیک
حفاظ آکاردئونی شیک

خرید اینترنتی نرده آکاردئونی شیک و جدید

نرده حفاظ اکاردئونی شیک و جدید با قیمت مناسبی که دارد سبب می شود تا مشتریان زیادی به سمت خرید این محصول سوق داده شوند.کارشناسان ما بهترین محصولات و بهترین جوشکاری و برشکاری را برای محصولات اجرا می کنند. در نهایت محصول آماده شده از نظر کیفیت در نوع خود بهترین است. درب کشویی یا درب کرکره ای  با قمیت عالی و کیفیت مناسب ساخته می شود.

برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *