قیمت حفاظ اکاردئونی

درب آکاردئونی با قیمت ارزان و طرح های جدید

خرید درب آکاردئونی و نرده کشویی محافظ آپارتمان – درب ریلی ضد سرقت کشویی با قیمت ارزان – قیمت درب آکاردئونی مهر ۱۴۰۲

درب آکاردئونی شامل چهارچوبی از جنس آهن است که به شکل پروفیل ساخته شده و درون این چهارچوب به صورت افقی، عمودی و مورب پروفیل ها قرار می گیرند. درب آکاردئونی از جنس فلز بسیار محکم و مقاوم است که به راحتی برش داده نمی شود. محافظ درب آکاردئونی به صورت نرده ای یا کشویی باز و بسته می شود. طرح های این حفاظ به صورت لوزی یا گل است که براساس تعداد لوزی ها نامگذاری می شود. ساختار حفاظ آکاردئونی به گونه ای است که دارای یک قاب آهنی است که روی در جوش داده می شود و به صورت ریلی روی یک ریل تعبیه شده در بالا و پایین قاب باز و بسته می شود.

حفاظ آکاردئونی شیک
حفاظ آکاردئونی شیک

 

قیمت حفاظ آکاردئونی به عوامل مختلفی بستگی دارد، برخی از این عوامل شامل ضخامت تسمه، جنس ماده اولیه سازنده، نوع جوشکاری و برشکاری و … بستگی دارد. استفاده از رنگ های الکترواستاتیک کوره ای از کیفیت بالاتری برخوردار است و به همین میزان از رنگ های روغنی نیز گران تر است. از دیگر عوامل جنس مواد سازنده است، هر چقدر کیفیت و درجه مقاومت فولادهای به کار رفته در ساخت حفاظ اکاردئونی بیشتر باشد، قیمت نیز تغییر می کند.

مزیت درب آکاردئونی

مزیت درب آکاردئونی این است که هم فضای کمی اشغال می کند و هم ایمنی لازم را برای ساختمان های مسکونی و تجاری فراهم می کند. استفاده از حفاظ آکاردئونی سبب شده تا شما با خیال راحت خانه خود را ترک کنید زیرا باز کردن این درب کار هر کسی نیست.

خرید درب کشویی آکاردئونی
خرید درب کشویی آکاردئونی

خرید درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از جمله باکیفیت ترین، امن ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که برای ارتقای امنیت استفاده می شود. توجه داشته باشید که در حفاظ صانعان این درب در رنگ های مختلفی تولید می شود که با توجه به نمای ساختمان می توان رنگ مورد نظر را سفارش داد.
برای تماس با کارشناس فروش جهت دریافت مشاوره تخصصی و مشاوره قیمت و بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *