حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی با قیمت مناسب

 

یکی از ساده ترین راه هایی که می توانید با کمک آن امنیت خانه را افزایش دهید، استفاده از درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت می تواند امنیت خانه شما را افزایش دهد و در عین حال فضای کمی را نیز اشغال کند. درب آکاردئونی یکی از ساده ترین و در عین حال مستحکم ترین سازه های حفاظتی برای محیط های بیرونی مانند ساختمان ها است.

درب آکاردئونی نوعی حفاظ تولید شده کشویی است که جهت حفاظت از خانه ها در جلوی درب ورودی آپارتمان ها نصب می شود. حفاظ صانعان تولید کننده انواع درب آکاردئونی سنتی و مدرن است. این درب برخلاف دربهای معمولی به صورت کشویی باز و بسته می شود به همین دلیل فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. درب‌های آکاردئونی، به ویژه اگر از متریال خوبی در ساخت آن‌ها استفاده باشد، زیبایی محیط را نیز دو چندان خواهند کرد.

لیست قیمت حفاظ اکاردئونی جدید

اگر به دنبال نرده حفاظ آکاردئونی هستید که امنیت ساختمان شما را افزایش دهد، نیاز است تا از بهترین مدل های آن استفاده کنید. نرده حفاظ آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی در شرکت حفاظ صانعان تولید می شود که شما براساس سلیقه و میزان امنیت مورد نیاز می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. امروزه حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب واحدهای زیادی استفاده می شود. با بهره گیری از درب آکاردئونی می توانید امنیت محل موردنظرتان را افزایش دهید. حفاظ آکاردئونی یا درب کشویی ورودی خانه حفاظی متحرکی است که برای پشت درب ویلایی یا آپارتمان نصب می شود.

حفاظ آکاردئونی با مدل های بسیار متنوعی که دارد می تواند برای هر ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی روی تمامی مدل های درب های ساده و ضد سرقت بسیار لازم و ضروری است.

قیمت حفاظ آکاردئونی جدید

با نصب حفاظ آکاردئونی شما مشت محکمی بر دهان سارقین می زنید. درب آکاردئونی مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت است که از امنیت ساختمان شما محافظت می کند. با توجه به اینکه در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود، از این رو می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. قیمت حفاظ آکاردئونی یا درب کشویی ریلی براساس ابعاد، مدل، تعداد پرچ ها و …. تعیین می شود.

قیمت درب آکاردئونی
قیمت درب آکاردئونی

خرید اینترنتی حفاظ درب ساختمان

ویژگی های تاشو بودن و قیمت مناسب درب آکاردئونی سبب شده است تا این درب ها بسیار ایمن باشند و فضای کمی را اشغال کنند. اگر مشکل فضا دارید، درب آکاردئونی می تواند بهترین انتخاب باشد. حفاظ درب عمدتا به عنوان یک محافظ درب ضدسرقت استفاده می شود، همچنین برای جلوگیری ازهدررفت فضا و ایجاد مزاحمت درمکان هایی مانند درب وودی پاساژها و …. استفاده می شود.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *