نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با قیمت مناسب و طراحی عالی

اگر به دنبال حفاظ دیوار شاخ گوزنی هستید که امنیت ساختمان شما را تضیمن کند و در عین حال به دنبال قیمت مناسب برای خرید انواع نرده حفاظ دیوار هستید، به شما پیشنهاد می دهم که نرده حفاظ شاخ گوزنی از سایت حفاظ صانعان را برای خود انتخاب کنید.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی می تواند امنیت ساختمان ها را تضمین کند و به دلیل امنیت بالایی که دارد مانع ورود سارقین می شود. خرید حفاظ شاخ گوزنی بهترین انتخاب برای تضمین امنیت ساختمان است و زیبایی بسیاری را نیز برای نمای خارجی خانه به همراه می آورد.

نرده شاخ گوزنی از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود. این نوع حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هاست که بالاترین سطح ایمنی فراهم می کند.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی با میلگردهای شماره ۱۰ میلیمتر ساخته شده و بخش های بالایی آن براساس شکل نهایی طرح می گیرند. در ساخت و تولید حفاظ شاخ گوزنی از متریال با کیفیت و دستگاه های جوشکاری کربن دی اکسید و همچنین رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود.  در ساخت حفاظ شاخ گوزنی باید به گونه ای عمل کرد که شبیه شاخ گوزن باشد.

امنیتی که توسط حفاظ شاخ گوزنی ایجاد می شود بی نظیر است و شما می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید. نرده شاخ گوزنی از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود. این نوع حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هاست که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند.

در زمان های نه چندان دور و همچنین همین امروزه برخی از باغات و زمین های کشاورزی برای محافظت از اراضی کشاورزی و مشخص کردن محدوده مرزی خود، از چوب هایی که به شکل نرده شاخ گوزنی ساخته شده است استفاده کرده و در زمین خود متصل میکنند.

 

حفاظ شاخ گوزنی
قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی هم یک حفاظ پرطرفدار در بین مردم است و هم اینکه امنیت و زیبایی زیادی دارد و بین حفاظ ها بسیار محبوب است. از دیگر مزین این حفاظ این است که به راحتی نصب می شود و نیاز به خرابی دیوار ساختمان نیست.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

این روزها برای خرید حفاظ شاخ گوزنی و یا هر نرده حفاظ دیگر باید به قیمت آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا به دلیل گران شدن متریال اولیه ممکن است هزینه های خرید سنگین باشد. اما در شرکت حفاظ صانعان قیمت ها براساس نرخ اتحاده تعیین شده و از این رو قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی براساس تراکم، سایز میلگرد استفاده شده و ارتفاع تعیین می شود.  حفاظ شاخ گوزنی تراکم ۲۰ ردیف که کمترین میزان تراکم را دارا میباشد جزو ارزان‌ترین حفاظ های شاخ گوزنی محسوب میشود.

 

خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی

نوع جوشکاری که با کربن دی اکسید انجام شده و رنگ آمیزی که با رنگ های کوره ای انجام شده است تفاوت بسیار زیادی دارد. جوش کربن دی اکسید بسیار محکمتر و تمیز تر است. رنگ آمیزی کوره ای نیز بسیار زیباتر و یکدست تر نسبت به روش های دیگر است.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *