حفاظ پنجره قیمت

حفاظ پنجره با قیمت مناسب در شرکت حفاظ صانعان

حفاظ پنجره ساده و شیک در شرکت ایران سازه با متریال مرغوب و با کیفیتی ساخته می شود و همین امر موجب شده تا شما با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. حفاظ پنجره تاثیر زیادی روی نمای ساختمان داشته و میتواند نمای خانه شما را تا حد زیادی زیبا نشان دهد. انتخاب مدل و رنگ حفاظ پنجره می توان گفت که تقریبا کار سختی است.

بورس حفاظ پنجره از جمله حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ پنجره ساده، حفاظ پنجره طرح چوب و …. با قیمت های عالی و طراحی های شیک و زیبا همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

در ساختمان های نوساز معمولا به هنگام ساخت بنا از نرده های حفاظ پنجره با رنگ مناسب برای پنجره های بزرگ استفاده می شود. شما براساس نمای ساختمان، بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از انواع متنوع نرده حفاظ پنجره را انتخاب کنید.

 

حفاظ پنجره قیمت

حفاظ پنجره قیمت

 

قیمت نرده حفاظ پنجره مدرن

قیمت هر مترمربع حفاظ اهنی پنجره دو لنگه با توجه به طرح حفاظ بالکن و تراس اهنی و نرده حفاظ پنجره متفاوت است. حفاظ پنجره ساده معمولا از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این حفاظ از قوطی های ۲۰ در ۲۰ یا از ۲۰ در۳۰ ساخته شده و  طرح های ساده ای دارند که به صورت کلاف های در هم تنیده افقی و عمودی قرار می گیرند. اما حفاظ پنجره مدرن یا کلاسیک که از طرح های پیچیده تری برخوردار است از نظر قیمت نیز متفاوت است. قیمت نرده حفاظ پنجره براساس طرح، ابعاد و کیفیت متریال به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره با جای قرار گیری گلدان، فلاور باکس گارد

با افزایش آپارتمان نشینی و فاصله گرفتن از طبیعت باید به نحوی خود را به طبیعت نزدیک کنیم، بسیاری از افراد به کاشت گلهای طبیعی روی تراس روی می آورند. معمولا حفاظ پنجره نیز مکان مناسبی برای قرار گیری گلدان است. فلاورباکس در روی حفاظ پنجره قرار گرفته و می تواند نمای بسیار زیبایی را برای ساختمان شما ایجاد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *